اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه محرم در باغ موزه قصر و معرفی برگزیدگان

۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۰۹:۲۳:۱۵
کد خبر: ۹۱۶۷۴۲
اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه محرم در باغ موزه قصر و معرفی برگزیدگان
نمایشگاه شوروشین منتخب آثار هنرمندان سراسر کشور شرکت کننده در بیست و دومین نمایشگاه محرم در مورخه دوم آبان ماه نودوهشت در گالری ملک الشعرا باغ موزه ی قصر به کار خود پایان داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ آیین اختتامیه این مراسم که توسط انجمن علمی هنرهای تجسمی ایران و با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری که فضای باغ موزه ی قصر را در اختیار هنرمندان قرار داده بود و با همکاری دانشگاه علم و فرهنگ ، انتشارات آبان،  آموزشگاه مکعب ، و گالری آنلاین برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور هنرمندان شرکت کننده از سراسر کشور ، مسئولین، اساتید پیشکسوت هنر برگزار شد ، ریاست هیات مدیره انجمن علمی هنرهای تجسمی سرکار خانم پریسا شاد قزوینی و دبیر اجرایی نمایشگاه های انجمن  جناب آقای فریدون مردانی به سخنرانی در خصوص نمایشگاه و مفهوم آثار پرداختند.

به گفته ی فریدون مردانی دبیر اجرایی نمایشگاه  ،نمایشگاهی از مجموعه آثار عکاسی و پوستر از مورخه بیست و هفتم مهر الی دوم آبان ماه نود و هشت در گالری ملک الشعرا باغ موزه قصر در دو بخش مسابقه  عکاسی و پوستر و بخش جنبی با آثاری از نقاشی و پوستر اساتید دانشگاه الزهرا برگزار گردید که در آیین اختتامیه ،پس از سخنرانی ، با معرفی نفرات برتر و تقدیر از برگزیدگان بخش فراخوان نمایشگاه شور و شین به کار خود پایان داد.  

مردانی در ادامه افزود : ازمجموع  صدو پنجاه اثر منتخب راه یافته به نمایشگاه، از نه هنرمند برتر این همایش به تفکیک رشته ،معرفی و تقدیر به عمل آمد. در بخش پوستر : خانمها حانیه زندوکیلی از کرمان، ندا دهقان از تهران ، سحر نخعی از تهران ، فرنوش زمانی پور از اهواز، فائزه شمیمی  از تهران ، و در بخش عکاسی که بیشترین آثار نمایشگاه را بخود اختصاص داده بود خانمها راضیه فولادوند از الشتر خرم آباد، نگار صالحی از کرج ، احسان نیازی از شاهرود ، رضا برادران اصفهانی از اصفهان ،  به عنوان نفرات برتر همایش معرفی و با اهدا لوح ،جایزه و تندیس نمایشگاه تقدیر بعمل آمد. بر اساس نظر هیات داوران ، در بخش پوستر  مجموعه آثار آقای احمد وجدان نژاد از یاسوج و خانم فاطمه مرادیان از اردبیل و در بخش عکاسی مجموعه آثار خانمها زهرا اصلی از تهران و زهره گلستانی از تبریز شایسته تقدیر شد.

لازم بذکر است به تمامی شرکت کنندگان راه یافته به نمایشگاه ،گواهی نمایشگاهی اهدا گردید.

 

photo_2019-10-27_10-12-26 (2)

photo_2019-10-27_10-12-26

photo_2019-10-27_10-12-24 (2)

photo_2019-10-27_10-12-25 (2)

photo_2019-10-27_10-12-25

 

نظر شما