۹۷۰ مورد پایش واحد صنعتی و غیر صنعتی در پاکدشت/۵۱ واحد آلاینده و غیرمجاز جمع آوری شد

۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۳:۵۱:۰۲
کد خبر: ۹۱۷۱۶۲
۹۷۰ مورد پایش واحد صنعتی و غیر صنعتی در پاکدشت/۵۱ واحد آلاینده و غیرمجاز جمع آوری شد
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت از 970 مورد پایش واحد صنعتی و غیرصنعتی و ابلاغ 441 اخطار قانونی به واحدهای متخلف و آلاینده از ابتدای امسال تاکنون، در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محمودرضا سعیدپور با اعلام این خبر گفت: پایش مراکز خدماتی و صنعتی یکی از ماموریت های اصلی محیط زیست است که به صورت مستمر برای بررسی وضعیت محیط زیستی و جلوگیری از آلایندگی و تخلفات احتمالی این واحدها انجام می شود.

وی با بیان اینکه کنترل و نظارت بر واحدهای تولیدی و خدماتی براساس گشت های شبانه روزی انجام  می شود، افزود: برای واحدهایی که الزامات محیط زیستی را رعایت نکنند، اخطاریه صادر و در صورت عدم اقدام مثبت از سوی متصدیان اینگونه واحدها، موضوع از طریق دستگاه قضایی تحت پیگیری حقوقی قرار می گیرد.

 سعیدپور با تاکید بر اهمیت حفظ منابع محیط زیست از تأثیرات مخرب آلودگی ها، اظهار داشت: طی هفت ماه اول سال جاری علاوه بر شناسایی 81 واحد جدید، بیش از 970 مورد پایش محیط زیستی توسط کارشناسان این اداره در حوزه استحفاظی شهرستان صورت پذیرفت.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت ادامه داد: همچنین در این مدت برای 441 واحد اخطاریه محیط زیستی صادر و ابلاغ شده و 51 واحد آلاینده و غیرمجاز از سطح شهر و روستاها جمع آوری شده است.

وی در پایان تصریح کرد: 229 مورد پاسخگویی به استعلام های واصله از ارگانهای مختلف،120 مورد پیگیری حقوقی تخلفات محیط زیستی و 19 مورد پلمب واحدهای  آلاینده از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه محیط زیست شهرستان پاکدشت بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز