شکارچیان ناکام، گرفتار در رصد محیط بانان استان تهران

۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۰:۴۰:۱۰
کد خبر: ۹۱۷۶۷۶
شکارچیان ناکام، گرفتار در رصد محیط بانان استان تهران
شکارچیان غیرمجاز حیات وحش، با هوشیاری به موقع محیط بانان، قبل از شروع به شکار در دومنطقه تحت مدیریت استان تهران طی 24 ساعت گذشته، دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ عباس سالاری رییس منطقه حفاظت شده ورجین شهرستان شمیرانات در تشریح دستگیری شکارچیان غیرمجاز در این منطقه گفت: محیط بانان منطقه ورجین عصر روز گذشته در جریان مأموریت گشت و پایش، به یک خودرو سواری پارک شده در حاشیه جاده مشکوک می شوند.

وی با اشاره اینکه مأموران در ادامه، رهگیری خود را از کنار این خودرو آغاز کردند، افزود: پس از گشت در منطقه، سرانجام محیط بانان این گروه شکارچی غیرمجاز را مشاهده کرده و پس از تعقیب آنان در نهایت توانستند این سه متخلف را قبل از شروع به شکار دستگیر کنند.

سالاری بیان داشت: از این گروه متخلف، یک قبضه سلاح غیرمجاز خفیف با 30تیر فشنگ، یک قبضه سلاح غیرمجاز تک لول ساچمه زنی با 11 تیر فشنگ و سایر وسایل شکار کشف و ضبط شد.

رییس منطقه حفاظت شده ورجین تصریح کرد: پرونده قانونی برای این متخلفین تشکیل شد و این سه نفر در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

براساس این گزارش همچنین روزگذشته در منطقه اثر طبیعی ملی تنگه واشی فیروزکوه، محیط بانان این منطقه در جریان ماموریت گشت و کنترل، موفق به دستگیری فرد متخلف قبل از شروع به هرگونه تیراندازی و شکار شدند. از این متخلف یک قبضه سلاح ساچمه زنی تک لول دارای مجوز حمل به همراه 8 تیر فشنگ کشف شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز