حضور شهردار قرچک در تمرینات تیم شهرداری؛

خرمی شریف: تماشاگران تیم شهرداری توقعات بسیاری از این تیم دارند

۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۴:۱۰:۱۶
کد خبر: ۹۱۷۸۵۶
خرمی شریف: تماشاگران تیم شهرداری توقعات بسیاری از این تیم دارند
شهردار قرچک گفت: با این همه تماشاگر طرفدار قرچکی که در سالن هفت‌تیر حاضر می‌شوند باید نتیجه قابل‌قبول بگیریم، تماشاگران تیم فوتسال شهرداری توقعات بسیاری از این تیم دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛ محسن خرمی شریف شهردار قرچک صبح چهارشنبه به همراه منشاد مشاور خود در تمرینات تیم فوتسال شهرداری قرچک حضور یافت و از نزدیک در جریان تمرینات و آمادگی تیم قرار گرفت.

در این بازدید محمود خوراکچی سرمربی تیم فوتسال شهرداری از زحمات شهردار تشکر کرد و گفت: تیم‌ ما بسیار آماده است و برای رویارویی با خالص سازان زنجان آماده‌ایم و برای برد به زمین می‌رویم.

وی گفت: شما و مجموعه شهرداری تا به امروز هرچه که خواستیم در طبق اخلاص قراردادید و وظیفه ما این است که این زحمات را جبران کنیم.

محسن خرمی شریف شهردار قرچک نیز در این دیدار اظهار کرد: از بازیکنان و کادر فنی می‌خواهیم همچون دیدار قبل که بسیار عالی ظاهر شدند در مقابل تیم زنجانی حضور یابند تا برنده از میدان بیرون بیایند.

وی افزود: با این همه تماشاگر طرفدار قرچکی که در سالن هفت‌تیر حاضر می‌شوند باید نتیجه قابل‌قبول بگیریم، تماشاگران تیم فوتسال شهرداری توقعات بسیاری از این تیم دارند.

شهردار قرچک در پاسخ به سخنان سرمربی تیم فوتسال شهرداری، گفت: تا جایی که بتوانیم همه امکانات را در جهت نتیجه گرفتن تیم فوتسال شهرداری بکار خواهیم گرفت و از بازیکنان می‌خواهم با تمام وجود وتوام خود برای مردم فوتسال دوست قرچک به میدان بیایند تا به امید خدا در تمامی بازی‌ها نتیجه خوب بگیریم.

 

photo_2019-10-30_12-56-15

photo_2019-10-30_12-56-13

photo_2019-10-30_12-56-10

photo_2019-10-30_12-56-11

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز