اعضای ستاد انتخاباتی حزب وحدت و همکاری ملی برای مجلس آینده تعیین شد

۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۷:۳۶:۰۰
کد خبر: ۹۱۷۹۷۳
اعضای ستاد انتخاباتی حزب وحدت و همکاری ملی برای مجلس آینده تعیین شد
اعضای هفت نفره ستاد انتخاباتی حزب وحدت و همکاری ملی برای دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی تعیین شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ شورای مرکزی این حزب در جلسه اخیر خود آقایان حجت الاسلام محمد حسین مقیسه، حشمت الله ترابی زاده، حسین امیرنیا، سید علی موسوی فر، دکتر جبار خدا دوست و خانم معصومه محبوب را به عنوان اعضای ستاد انتخاباتی حزب برای مجلس آینده انتخاب و تعیین کردند.

براین اساس مقرر شد ستاد مذکور با برگزاری جلسات هفتگی، فعالیت های انتخاباتی حزب در تهران و استان‌ها را رصد و برای موفقیت  کاندیداهای حزب برنامه ریزی و تلاش کند.

دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی در این جلسه مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات مورد تاکید قرار داد و افزود: مردم، با حضور گسترده خود در انتخابات از این حق شرکت در تعیین سرنوشت که در قانون اساسی برای تمامی شهروندان پیش بینی شده استفاده کند.

دکتر محمد رضا راهچمنی به وحدت هرچه بیشتر میان احزاب و گروه‌های اصلاح طلب در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: اگر احزاب اصلاح طلب متحد عمل کنند، شانش پیروزی آنان در انتخابات مجلس یازدهم دور از انتظار نخواهد بود.

وی در ادامه به اعضای ستاد انتخاباتی حزب توصیه کرد تا با رایزنی و هماهنگی با سایر گروه‌های اصلاح طلب و اعتدال گرا تلاش شده تا کاندیداهای توانمند، کارآمد، پاکدست در تهران واستانها را به مردم معرفی کرده تا شاهد شکل گیری مجلس مقتدر، پرسش گر، عدالت خواه، کار آمد برای حل مشکلات مردم، بهبود زندگی آنان و پیشرفت کشور باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز