دهیار قمصر در دیدار با امام جمعه بخش کهریزک ؛

حرکت در راستای رضایتمندی مردم منشور خدمتی دهیاری و شورای اسلامی روستا است

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۸:۵۲:۰۲
کد خبر: ۹۱۹۷۵۰
حرکت در راستای رضایتمندی مردم منشور خدمتی دهیاری و شورای اسلامی روستا است
دهیار و اعضای شورای اسلامی قمصر صبح امروز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه با حجت الاسلام استیری امام جمعه بخش کهریزک دیدار کردند .

 به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ اسماعیل آقاخانی دهیار قمصر  در این دیدار صمیمی طی سخنانی به ارایه گزارشی در خصوص رئوس برنامه ها و سیاست های کاری دهیاری قمصر در این مجموعه پرداخت و  ضمن تأکید بر عزم جدی خود و مجموعه دهیاری و شورای اسلامی بر خدمت رسانی صادقانه و شبانه روزی به اهالی روستا ، تلاش برای تحقق اهداف توسعه قمصر و نیز جلب رضایتمندی حداکثری اهالی  اعلام کردند .

دهیار قمصر همچنین حرکت در راستای رضایتمندی مردم را منشور خدمتی دهیاری و شورای اسلامی روستا اعلام و خاطرنشان کرد: انجام و اجرای طرح ها مبتنی بر مطالعات ، برنامه ریزی و نیازسنجی اهالی صورت میپذیرد.

توانسته ایم در امور فرهنگی در سطح شهرستان ری الگو و پیشتاز باشیم

در ادامه حاج یارمراد احمدوند رییس شورای اسلامی قمصر ،پس از معرفی اعضای شورای اسلامی  در خصوص وسعت و جمعیت روستا و فعالیت های فرهنگی روستا مطالبی را بیان کرد و افزود : مجموعه دهیاری و شورای اسلامی قمصر آمادگی کامل خود را در اجرای دستورات و فرمایشات حضرتعالی در خصوص مسائل فرهنگی اعلام مینماید .

 رییس شورای اسلامی قمصردر این نشست با معرفی مراکز فرهنگی روستا به اتحاد در اجرای فعالیتهای فرهنگی در مساجد و حسینه ها و پایگاههای بسیج اشاره نمود و افزود : خوشبختانه در روستای قمصر با حضور کانونهای فرهنگی در مساجد و حسینه ها و پایگاه های بسیج  و با اجرای  طرح های فرهنگی متعدد و مفیدبرای اهالی و حمایت های مجموعه دهیاری و شورای اسلامی توانسته ایم در امور فرهنگی در سطح شهرستان ری الگو و پیشتاز باشیم.

امام جمعه بخش کهریزک تذکرات و توصیه هایی در خصوص خدمت صادقانه به مردم ، تکریم ارباب رجوع و تلاش برای عمران و آبادانی  روستا ارایه کردند .

خدمت در مجموعه دهیاری و شورا می تواند مانند عبادت باشد

 حجت الاسلام پور استیری  امام جمعه بخش کهریزک خدمت به مردم را بالاترین و والاترین عبادت ها دانست و خاطرنشان کرد: خدمت در مجموعه دهیاری و شورا نیز می تواند عین عبادت باشد به شرطی که با نیت قرب الهی و در راستای خدمت خالصانه به آن ها باشد .

امام جمعه بخش کهریزک در ادامه افزود: خدمتی که موجبات رضایتمندی و خوشحالی مردم را فراهم آورد ، بی تردید مقبول و مورد قبول و رضایت خداوند نیز خواهد بود .

 

نظر شما