در منطقه ۲۰ برگزار شد؛

آئین استقبال از دانشجویان سال اولی دانشگاه پیام نور

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۳:۵۷:۴۹
کد خبر: ۹۲۰۰۴۹
آئین استقبال از دانشجویان سال اولی دانشگاه پیام نور
آئین استقبال از دانشجویان ورودی سال تحصیلی جدید دانشگاه پیام نور شهرری با حضور شهردار منطقه 20 و مسئولین شهری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ مراسم استقبال از دانشجویان سال اولی دانشگاه پیام نور شهرری با حضور فرهاد افشار شهردار منطقه 20، حجت الاسلام شاه چراغی امام جمعه شهرری،حجت الاسلام شاهین معبودی معاون اجتماعی فرهنگی منطقه 20، سروش خرد شهردار ناحیه 6، دکتر عامری رئیس دانشگاه پیام نور، حجت الاسلام نبوی مسئول نهاد دانشگاه و جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرری و تعدادی از مدیران ارشد منطقه 20 در فرهنگسرای ولاء برگزار شد.

در این مراسم فرهاد افشار ضمن تبریک به دانشجویان سال اولی و توصیه به آنان برای برنامه ریزی دقیق و تعیین نقشه راه برای آینده گفت: امروزه دانشجویان باید انگیزه ایجاد شغل داشته باشند و از کار کردن خسته نشده و احساس شکست نکنند.

افشار با تاکید بر اهمیت شناخت استعدادها افزود: هویت، بخشی از وجود شما و همان استعداد،باورها و دانسته های شما است که تکلیف شما را مشخص و به سمتی هدایت می کند که باعث رشد و شکوفائی می شود.

وی ادامه داد: انتخاب مسیر درست شما در زندگی که موجب کشف هویت اصلی و شناخت ارزشهای و استعدادهای واقعی باشد موجب می شود که پس از فارغ التحصیلی فرد ارزشمند و موثری برای جامعه خود باشید.

افشار اظهار داشت: شهرداری منطقه 20 تلاش می کند تا میزبان خوبی برای حضور شما دانشجویان در شهرری باشد و فضائی مناسب برای رشد و شکوفائی شما فراهم شود.

 

photo_2019-11-04_12-19-04

photo_2019-11-04_12-19-21

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز