دو مصوبه مهم در جلسه امروز شورای شهر پرند

۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۸:۵۴:۳۰
کد خبر: ۹۲۰۲۹۲
دو مصوبه مهم در جلسه امروز شورای شهر پرند
تصویب اساسنامه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی پرند/ احداث و تکمیل ساختمان شهرداری در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ فریبا مراد پور رئیس شورا با تشریح مصوبات این جلسه گفت: امروز اساسنامه جدید سازمان آتش نشانی شهر پرند به تصویب رسید و طی جلسات مشترکی که با شرکت عمران پرند برگزار شد، مقرر گردید تا به زودی ایستگاه آتش نشانی فاز ۶ جنب پمپ بنزین تحویل شهرداری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر پرند با بیان اینکه یکی از دغدغه های جدی این شورا ایجاد سازمان آتش نشانی در پرند است، اظهار داشت: با این تفاسیر یک گام دیگر به ایجاد سازمان آتش نشانی پرند نزدیک شدیم و امیدواریم تا هر چه زودتر این دغدغه کارکنان زحمت کش آتش نشانی برطرف گردد.  

فریبا مرادپور تصویب لایحه احداث فاز دوم و تکمیل ساختمان اصلی شهرداری را یکی دیگر از مصوبات مهم جلسه شورا دانست و گفت: این لایحه مورد موافقت اعضای محترم شورا قرار گرفت و مقرر گردید تا از طریق مناقصه عمومی فقط شرکت هایی که دارای گرید یک و دو هستند، انتخاب و عملیات احداث این ساختمان را به انجام برسانند.

وی همچنین بیان داشت: پرداخت و محاسبه هزینه این پروژه از طریق فهرست بهاء خواهد بود و تنها پیمانکارانی که از نظر فنی، اجرائی و مالی سوابق روشنی دارند، می توانند عهده دار این پروژه شوند.

بررسی لایحه ساماندهی دستفروشان یکی دیگر از مباحث مطرح شده در جلسه شورای شهر بود که بررسی بیشتر و تصویب آن به جلسه آتی شورا موکول شد.

گفتنی است در این جلسه معاون عمرانی، امور حقوقی، امور قراردادها، مسئول سد معبر و مشاوران پروژه ساختمان شهرداری حضور داشتند و توضیحات لازم را در مباحث مطرح شده به اعضای شورا ارائه دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز