مدیرعامل یرانی باشگاه رئال مونستر آلمان خبر داد:

دعوت ویژه فدراسیون فوتبال ساحلی سنگال از رئال مونستر آلمان

۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۲:۴۳:۰۱
کد خبر: ۹۲۰۸۲۶
دعوت ویژه فدراسیون فوتبال ساحلی  سنگال از رئال مونستر آلمان
دکتر گابریل محققی در گفتگویی با برنا از شرکت تیم فوتبال ساحلی این باشگاه در تورنمنت کشور سنگال خبر داد .

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا ، دکتر گابریل محققی مدیر عامل باشگاه تیم رئال مونستر آلمان از دعوت  رسمی و ویژه این تیم برای شرکت در تورنمنت فوتبال ساحلی کشور سنگال در ماه دسامبر خبر داد.

محققی با بیان اینکه سه بازیکن از تیم رئال مونستر اهل کشور سنگال هستند ، گفت : دروازه بان تیم رئال مونستر " تلدو ایندیا " دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی سنگال و از بهترین های آفریقاست و در تورنمت آتی دروازه بان تیم ما خواهد بود .

وی ادامه داد : دفاع تیم ما آقای " ایبرا تیونه " نیز از کشور سنگال می باشد که در تورنمنت در سنگال خواهد بود ،" تیونه " سال گذشته نیز که تیم رئال مونستر مقام سومی آلمان را در سوپر جام کسب کرد همراه تیم بود و نایب قهرمانی را نیز با حضور وی و " باری " دیگر بازیکن سنگالی تیم ما و مهاجم تیم ملی سنگال کسب کردیم .

محققی افزود : در تورنمنت پیش رو سه بازیکن سنگالی و 6 بازیکن آلمانی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه فوتبال ساحلی آلمان هنوز تا رسیدن به جایگاه اصلی خود فاصله دارد ، عنوان کرد : شاید فوتبال ساحلی آلمان در مقایسه با فوتبال ساحلی ایران و سنگال از قدرت بالایی برخوردار نباشد اما نکته ی مثبت در خصوص آلمان این است که به نوعی نقطه مرکزی اروپا در خصوص موقعیت های ورزشی محسوب می شود و جام های خوبی را می توان در آلمان برگزار کرد و خیلی از بازیکنان ایرانی و سنگالی می توانند از این طریق لژیونر شوند و چند بازیکن سنگالی که نام بردم سال گذشته برای تیم رءال مونستر بازی کردند.

وی ادامه داد : امسال به دلیل برگزاری تورمنت های مختلف در سنگال و کشورهای دیگر این بازیکنان در تیم ملی کشور خود بازی کردند و تصمیم ما بر آن بود که این بازیکنان پس از جام جهانی به رئال بپیوندند و فرصت خوبی است تا بتوانیم سال آینده را با قدرت برای لیگ آلمان استارت بزنیم و امیدواریم که قهرمانی لیگ را بر طبق برنامه ریزی های انجام شده ،بدست آوریم .

محققی با اشاره به تورنمت داکار در کشور سنگال اظهار کرد : تورنمت داکار با 8 تیم برگزار می شود و گمان می کنم که تیم های اروپایی دیگر نیز در این تورنمنت حضور دارند ، هزینه های این تورنمنت برای سفر بالاست و باید دید که چه تیمی توانایی ساپورت این تورنمنت را دارد و فکر می کنم حداقل دو تیم اروپایی دیگر در این مسابقات شرکت داشته باشند .

مدیر عامل باشگاه رءال مونستر با بیان اینکه درب این باشگاه برای ورود سرمایه گذاران باز است ، گفت : هر سرمایه گذاری که بخواهد در هر رشته ی ورزشی سرمایه گذاری و کار کند و در اروپا فعال باشد ، استقبال خواهیم کرد و این فرصت مغتنمی است که در اختیار سرمایه گذاران قرار دارد که موجب موفقیت در ورزش می شود و ما نیز می توانیم باشگاه رءال مونستر را در اروپا قدرتمندتر نماییم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز