شهرداری که در شهر قدم میزند یک شهردار لایق است / بیایید کمی منصف باشیم

۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۱:۵۷:۲۲
کد خبر: ۹۲۱۰۷۸
شهرداری که در شهر قدم میزند یک شهردار لایق است / بیایید کمی منصف باشیم
شهردار نسیم شهر از زمانی که سمت شهرداری را بر دوش خود گرفته است، در نقاط مختلف شهر قدم میزند و مشکلات را از نزدیک بررسی و اقدامات لازم جهت بهبود شرایط را دارد و میتوان ادعا کرد که شهردار لایقی است .

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ,؛مهندس شوندی علاوه بر پرداختن به اقدامات بزرگ عمرانی به مشکلاتی که در الویت می باشد نیز پرداخته است ،یکی از الویت های نسیم شهر در حال حاضر با شرایط فعلی  آسفالت درست و با کیفیت معابر است  چون آسفالت معابر نسیم شهر نامناسب و یا حتی بعضی از معابر آسفالت نداشته است ، شهرداری امسال بخشی از بودجه را جهت آسفالت معابر و بخشی دیگر را جهت جدول گذاری صرف کرده تا آسفالت مناسب و جدول گذاری که یکی از الویت های مهم این شهر است را به نحو شایسته در تمامی نقاط این شهر تکمیل کند گفتنی است این اقدام همواره درحال انجام است و یک روز هم توقف نداشته است .

عقب نشینی هایی که در شهر به علت بازگشایی معابر پرتردد انجام شده است بودجه ای هنگفتی را به خود اختصاص داد تا مقداری از مشکلات سبک شود و این نیز یکی دیگر از اقدامات  شهرداری و شورای اسلامی نسیم شهر جهت انضباط و کنترل ترافیک شهری بوده است .

سد معبر از قدیم الایام یکی از مشکلات بزرگ در نسیم شهر بوده که با اجرای طرح ساماندهی و جمع آوری دستفروشان و تبلیغات مزاحم و متجاوز به حریم عمومی شهر و معابر توسط نیروهای شهرداری موفق بوده است و این ها همه نشان از لیاقت شهردار و شورای اسلامی نسیم شهر میباشد.

 علاوه بر این ها شهرداری توانسته است کنار تمامی این مسائل  کارهای بزرگ عمرانی را در شهر آغاز کند که همگی درحال تکمیل است برای مثال  اجرای پروژه فاز چهارم پارک خلیج فارس ( باغ امامی )و همچنین اجرای فاز  دوم پارک نهج البلاغه در حصارک پایین نسیم شهر ، اجرای دیوار کشی سوله بحران واقع در بلوار کشاورز، اجرای پروژه عمرانی ساختمان شورای اسلامی شهر ،احداث قبور در آرامستان باغ بهشت، اجرای آسفالت در بلوار الغدیر ورودی محله امام خمینی (ره)و...در حال انجام است.

گفتنی است شهردار نسیم شهر به صورت برنامه ریزی شده و مستمر ،تمامی پروژه های در حال اجرای شهرداری در سطح شهر را مورد بازدید قرار داده و ضمن نظارت بر نحوه عملکرد تلاشگران  دراجرای پروژه‌های مختلف شهرداری ،همواره بر کیفیت اجرای پروژه ها  تاکید می‌نمایند .

اقدامات انجام شده در دوره پنجم شورای اسلامی نسیم شهر نسبت به دوره های پیشین واقعا قابل تحسین است علاوه بر آن انتخاب شهرداری لایق که توانسته است به الویت های شهری سوای از تمام حرف و حدیث ها تمرکز کند و وظیفه خود را به نحو احسنت انجام دهد جای تقدیر دارد.

فهرست اقدامات صورت گرفته در شهر جهت آبادانی و توسعه آنقدر پربار است که در این پست مجال گفتن آن نیست .

بیایید کمی منصف باشیم

اخباری که در کانال های مقابل بر ضد شهرداری منتشر میشود، قصد و قرض شخصی مدیران آن کانال را نشان میدهد که گاهی به تعریف و تمجید مینشینند و گاهی به تخریب غافل از آنکه که مردم خود باهوش هستند و خبر کذب و صدق را تشخیص خواهند داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز