مراسم بزرگداشت روز ملی و هفته پارالمپیک

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۵:۲۹:۴۲
کد خبر: ۹۲۱۹۹۹
مراسم بزرگداشت روز ملی و هفته پارالمپیک
به مناسبت بزرگداشت روز ملی و هفته پارالمپیک ورزشکاران جانباز و معلول با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید مجید طباطبائیان رییس هیات جانبازان و معلولان استان تهران، حسین شهریاری دبیر برگزاری هفته پارالمپیک استان تهران و جمعی از ورزشکاران و مدال آوران رشته‌ها پارالمپیک با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.

شرکت کنندگان در این مراسم معنوی با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

دبیر برگزاری هفته پارالمپیک استان تهران در حاشیه این مراسم اظهار داشت: امروز به مناسبت دوازدهمین مراسم بزرگداشت روز ملی و هفته پارالمپیک ورزشکاران معلول و جانباز استان تهران برای تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام راحل در حرم مطهر ایشان گردهم آمده‌اند.

حسین شهریاری با اشاره به اینکه امسال به مناسبت هفته پارالمپیک ۳۱ عنوان برنامه در استان تهران برگزار می شود، اظهار داشت: چهار هزار و ۵۰۰ ورزشکار زن و مرد فعال در ۲۳ رشته ورزشی طی این هفته در برنامه‌ها متنوع فرهنگی و اجتماعی هیات ورزش جانبازان و معولان مشارکت خواهند داشت.

وی یادآور شد: تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران پارالمپیک و پاراآسیایی، اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی در مدارس و دانشگاه‌ها با هدف معرفی ورزشکاران معلول و توانایی این افراد به عموم جامعه بخش از برنامه‌های هفته پارالمپیک در استان تهران است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز