برگزاری یازدهمین جشنواره سراسری فراگیری نخستین واژه "آب" در جنوب تهران

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۸:۵۸:۰۰
کد خبر: ۹۲۲۱۹۶
برگزاری یازدهمین جشنواره سراسری فراگیری نخستین واژه آب در جنوب تهران
یازدهمین جشنواره سراسری فراگیری نخستین واژه "آب" با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب تا پایان آبان ماه در سطح منطقه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مدیر روابط عمومی آبفای منطقه6- شهرری با اعلام این خبر گفت: سال هاست که همزمان با فراگیری نخستین واژه ها و کلمات زبان فارسی توسط دانش آموزان کلاس اولی، جشنواره ای با عنوان فراگیری نخستین واژه "آب" به همت و تلاش شرکت های آب و فاضلاب و مشارکت فعال اداره های آموزش و پرورش و مدارس ابتدایی در سراسر کشور برگزار می شود؛ در همین چارچوب، این جشنواره برای یازدهمین سال در مدارس و مراکز آموزشی  منطقه در جنوب تهران آغاز شده و در حال برگزاری است.

 سیدمرتضی میرآبادی هدف از برگزاری این جشنواره را آموزش و فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در بین دانش آموزان کلاس اولی بیان کرد و افزود: جشنواره امسال از نخستین روزهای آبان ماه در سطح منطقه آغاز شده است و تاکنون 1200 دانش آموزکلاس اولی در شش مدرسه ابتدایی منطقه، همراه با مادران و آموزگاران خود به صورت مستقیم و چهره به چهره،  آغاز سوادآموزی و  فراگیری نخستین واژه "آب" را جشن گرفتند.

 وی با اشاره به اینکه آموزش و نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه آب در سنین کودکی به ویژه نخستین روزهای یادگیری خواندن و نوشتن، بسیار کم هزینه و اثربخش خواهد بود اظهار داشت:این جشنواره در فضایی شاد و خاطره انگیز همراه با برگزاری نمایش آهنگین و جذاب  مصرف بهیبنه آب، اجرای مسابقه و اهدای جوایز و هدایای تبیلغی و آموزشی برگزار می شود و دانش آموزان کلاس اولی در کنار جمع هم مدرسه ای ها و تعدادی از نو آموزان پیش دبستانی، با روش های صرفه جویی و راهکارهای مصرف بهینه آب آشنا می شوند.  

برگزاری جشنواره سراسری فراگیری نخستین واژه" آب"  از نخستین روزهای آبان ماه جاری آغاز شد و تا پایان این ماه  در مدارس ابتدایی منطقه ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز