اصلاح و بازسازی ۵ هزارمتر از شبکه توزیع آب قیام دشت

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۲:۲۱:۱۲
کد خبر: ۹۲۳۴۷۶
اصلاح و بازسازی ۵ هزارمتر از شبکه توزیع آب قیام دشت
مدیر امور آب و فاضلاب قیام دشت با اعلام خبر بازسازی 1050 متر از شبکه توزیع و نوسازی 250 رشته انشعاب آب قیام دشت در یک ماه گذشته، از اصلاح و بازسازی 5000 متر از شبکه توزیع آب این شهر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ احمد آینه وند گفت : قرارداد اصلاح و بازسازی 5 هزار متر از شبکه توزیع آب شهر قیام دشت از میانه ی مهرماه با پیمانکار طرف قرارداد نهایی و اجرایی شده است  و بحمدالله با تلاش و همت همه ی عوامل دست اندرکار، به خصوص حوزه فنی و اجرایی آبفای منطقه6- شهرری، در بازه ی زمانی کمتر از یک ماه، بیش از 1050 متر از شبکه توزیع و حدود 250 رشته انشعاب آب این شهر بازسازی و نوسازی شد.

وی در خصوص دلایل و اهداف اجرای این عملیات عمرانی افزود : شبکه توزیع آب قیام دشت در حدود 51کیلومتر است که در حال حاضر، نزدیک به 40 کیلومتر آن به دلیل قدمت زیاد و همچنین استفاده از لوله های پولیکا و پلاستیکی نامرغوب در زمان تصدی امور شرکت آبفای روستایی دچار فرسودگی شدید شده و این امر، سبب بالا رفتن تعداد حوادث شبکه شده است.

آینه وند ادامه داد:  از سوی دیگر، بخشی از لوله ها و تاسیسات شبکه توزیع در پیاده روها و حتی در زیر تاسیسات ساختمانی مشترکان واقع شده است و دسترسی به این بخش از شبکه توزیع را دچار مشکل کرده است؛ از همین رو،  به منظور رفع بخشی از این مشکلات و ارایه خدمات شایسته تر به مشترکان قیام دشتی، اصلاح و بازسازی پنج کیلومتر از شبکه توزیع آب  این شهر در دستور کار قرار گرفته و هم اکنون در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه با وجود عقد قرارداد یک ساله با پیمانکار، تمام تلاش خود را را به کار می بندیم که تا پایان سال این پروژه  را به پایان برسانیم افزود: با وجود اینکه آغاز کار اجرایی این عملیات با مشکلات متعددی همچون نبود زمان مناسب وکافی جهت تجهیز کارگاه توسط پیمانکار و تداخل و هم زمانی اجرای آن با زمان شروع قرارداد مواجه شده بود؛ اما روند اجرای کار و پیشرفت عملیات در یک ماه گذشته بسیار خوب بوده و امیدواریم که تعهد 5 هزار متری قرارداد را تا پایان سال اجرایی کنیم و موجبات رضایتمندی بیشتر شهروندان عزیز را فراهم کنیم.

مدیر امور آب و فاضلاب قیام دشت در پایان خاطر نشان کرد: این عملیات با تامین اعتباری بالغ 30 میلیارد ریال از محل بودجه جاری شرکت آب و فاضلاب منطقه6- شهرری در حال اجرا است.

شهر قیام دشت با جمعیتی نزدیک به 65 هزار نفر در جنوب شرقی تهران واقع شده و امور آب و فاضلاب این شهر به 8474  مشترک آب خدمات رسانی می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز