بازدید کارشناس حوزه سلامت سازمان برنامه و بودجه کشور از پایلوت طرح ملی پاد در ورامین

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۴:۵۴:۵۲
کد خبر: ۹۲۳۵۹۸
بازدید کارشناس حوزه سلامت سازمان برنامه و بودجه کشور از پایلوت طرح ملی پاد در ورامین
کارشناس حوزه سلامت سازمان برنامه و بودجه کشور در دیدار با حمیدرضا شاهسون مدیرعامل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات استان تهران ، رضایت کامل خود از طرح ملی پاد (پیشگیری استعمال دخانیان ) را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ار تهران ؛آموزگار ظهر امروز با حضور در دفتر جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات شهرستان ورامین ، ضمن دیدار با مدیرعامل و اعضا جمعیت اظهار داشت: اجرای طرح ملی پاد و حمایت همه جانبه از این مهم میتواند سرنوشت و آینده کشور را به سمت و سوی سلامتی و نشاط رهنمون سازد.

این مقام مسوول گفت: همت همگانی جهت ریشه کن نمودن دخانیات و پیش گیری از استعمال آن منجر به تضمین سلامت جامعه خواهد شد که این امر به ظهور نخواهد رسید مگر با ایجاد اتحاد ملی در سطح شهرستانها ، استان و کشور که خوشبختانه هم اکنون در دشت ورامین شاهد این اتفاق خوش آیند میباشیم.

وی ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه کشور نیز ازین پس حمایت معنوی و مادی خود در راستای موفقیت مبارزه با استعمال دخانیات را در دستور کار قرار خواهد داد.

مدیرعامل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات استان تهران نیز اذعان کرد: با آغاز طرح ملی پاد در سطح مناطق مختلف ، نتایج قابل قبولی حاصل شد که این امر در دشت ورامین به وضوح قابل مشاهده است.

حمیدرضا شاهسون افزود: درحال حاضر ۵هزار پادیار در طول ۳سال گذشته به عضویت این جمعیت درآمده است که این مهم بدور از همکاری مسوولان منطقه به خصوص مدیر آموزش و پرورش ورامین منتج به نتیجه نمی گردید.

وی گفت: همچنین ۶۷ مدرسه در مقطع متوسطه با حضور در صف اول این طرح بارقه امید را برای موفقیت و آینده پیش رو زنده نگاه داشته اند.

شاهسون در پایان اضهار داشت: در صورت رویکرد کاملا متعارف و حمایت همه جانبه مسوولان ، همانند سازمان برنامه و بودجه کشور در بعد ملی ، کشوری و استانی و همچنین همراه بودن مسوولان شهرستان در آینده ای نزدیک استعمال دخانیات را می توان تا حدی ریشه کن یا حداقل مهار کرد که امید میرود برای نجات جوانان و خانواده ها از دام این معضل فعلی چنین رخ داد مهمی به منصه ظهور رسد.

آموزگار در ادامه سفر یکروزه خود به شهرستان ورامین با ابراهیم شیرکوند رییس اداره ورزش و جوانان و امیر محمدی رییس اداره آموزش و پرورش گفت و گو کرد و سپس طی بازدید از مدرسه شهید رجایی با اجرای طرح ملی پاد آشنا و با پادیادان به گفتگو پرداخت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز