‍ برای اولین بار در نسیم شهر؛

اختصاص یک دستگاه خودرو ویژه برای حمل و نقل رایگان جانبازان و معلولین نسیم‌شهر

۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۰۸:۵۴:۰۴
کد خبر: ۹۲۴۲۵۵
اختصاص یک دستگاه خودرو ویژه برای حمل و نقل رایگان جانبازان و معلولین نسیم‌شهر
یک دستگاه خودرو ویژه برای حمل و نقل رایگان جانبازان و معلولین برای اولین بار در شهرستان بهارستان (نسیم‌شهر) اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ رئیس سازمان حمل بار و مسافر شهرداری نسیم شهر از اختصاص یک دستگاه ون برای انتقال رایگان  جانبازان و معلولین و سالمندان این شهرخبر داد و گفت:  با پیگیری های مجددانه  شهردار و اعضای شورای اسلامی نسیم شهر و این سازمان ،برای اولین بار در شهرستان بهارستان (نسیم شهر) خودروی مخصوص حمل و نقل جانبازان و معلولین و سالمندان اختصاص  داده شد تا این عزیزان  به سهولت در مسیرهای تصمیم‌گیری شده به کار روزمره خود برسند .

هوشنگ لطف الله پور در ادامه افزود:  این خودرو با مبلغ 350 میلیون تومان با اعتبارات  ملی از سوی اتحادیه اتوبوسرانی های کشور خریداری شد تا در اختیار این عزیزان قرار گیرد.

وی در خصوص نحوه استفاده از این امکان شهری گفت : خانواده‌های عزیز جانبازان و معلولین شهر می توانند ضمن تماس با سازمان حمل بار و مسافربری شهرداری نسیم شهر و شماره قید شده در بدنه خودرو نسبت به ارائه خدمات در این خصوص اقدام نمایند ضمن آنکه شهرداری نسیم شهر نیز با مراجعه به بانک اطلاعاتی خود در مورد چگونگی خدمات رسانی توسط این خودرو متعاقبا اطلاع رسانی خواهد کرد .

رئیس اتحادیه هیات مدیره اتوبوسرانی کشور در بخشی دیگر از سخنان خود افزود:  بازسازی چهار دستگاه اتوبوس به مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان  برای حمل و نقل این عزیزان از دیگر اقدامات این سازمان  بوده است که در این اتوبوس ها 99 درصد نوسازی  انجام گرفته است و  اعتبارات آن نیز توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و اتحادیه اتوبوسرانی کشور اختصاص یافته است .

وی همچنین از دیگر اقدامات این سازمان را نوسازی خودروهای فرسوده عنوان نمود و افزود : یکی دیگر از اقدامات مهم سازمان در راستای بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی در سطح شهر خرید ۱۸ مورد کالاهای اساسی و لوازم یدکی اتوبوس های شهری بوده است که با اعتبار چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان این مهم انجام گرفته است و انشاالله در بین رانندگان با تصمیم‌گیری‌های آینده تعلق خواهد گرفت .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز