گل محمدی:

تشویق ورزشکاران و مدال آوران نوجوان باعث انگیزه فراوان آنان می شود

۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۳:۰۹:۳۸
کد خبر: ۹۲۶۴۵۰
تشویق ورزشکاران و مدال آوران نوجوان باعث انگیزه فراوان آنان می شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در مراسم تجلیل مدال آوران کشوری مسابقات استعدادهای برتر جنوب شرق تاکید کرد: تشویق ورزشکاران و مدال آوران نوجوان باعث انگیزه فراوان آنان می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این مراسم که با حضور شاملو معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، موسوی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان جنوب شرق، زرنگار رئیس اداره ورزش و جوانان شمال شرق، رنجبر رئیس اداره ورزش و جوانان جنوب غرب، سلطانی رئیس اداره بازرسی اداره کل و جمعی از ورزشکاران و هیات های ورزشی جنوب شرق به همراه خانواده ورزشکاران برگزار شد، از مدال آوران دومین دوره مسابقات استعدادهای برتر کشور در این حوزه قدردانی گردید.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران ضمن تشکر از برپایی مراسم تجلیل گفت: نخستین باری که از من تقدیر شد در ذهنم باقی مانده و هنوز لوح و مدال ها را به عنوان یادبود در زندگی شخصیم نگه داری می کنم.
 
گل محمدی با تاکید بر ساده برگزار کردن مراسم تجلیل در ادارات ورزشی و جوانان افزود: یکی از تصمیمات درست ستاد که مصوب هم شد، این بود، هر اداره بعد از مسابقات علاوه بر مراسم کلی یک مراسم ساده نیز در اداره تحت پوشش خود برگزار نماید. چنانچه مراسم شمال شرق با تشریفات برگزار شد، دلایل مختلفی داشت که می بایست در یک فضای کاملا تشریفاتی انجام می شد، اما سپاسگزارم که در این مراسم خواست بنده در مورد ساده برگزارشدن مراسم، اجابت شد. مهم نوع برگزاری مراسم نیست، اصل و مهم تجلیل از ورزشکاران است و دیگر ادارات نیز به همین شکل برگزار کنند.
 
وی در ادامه گفت: ملاک ارزیابی ها در ورزش یکسری شاخص هاست و ما در فوتبال شاهد هستیم هزار کار انجام می شود، ولی با باخت برابر عراق، کل زحمات از بین می رود، در این بین کافیست یک مدال درالمپیک کسب گردد تا تمام عیب ها پوشیده شود.
 
گل محمدی در بخشی دیگر از صحبت های خود افزود: کار استعدادیابی باید با جدیت دنبال شود و مراقبت از مدال آوران این رده سنی کار مهمی است. به این نکته خیلی توجه کنید، زیرا این شاخص نیز بسیار مورد توجه است.
 
وی افزود: زمانی از بین نفرات دعوتی به تیم های ملی 90درصد تهرانی بودند، اما الان این حضور بسیار کم رنگ شده که یک مهم و ملاک در ارزیابی هاست. درواقع تشکر و تقدیر از قهرمانی ها در سطح استان و یا کشور یک بخش کار و معیار ارزیابی هاست، اما مهم حضور درتیم های ملی و تعداد ورزشکار ملی پوش تهرانی است.
 
مدیرکل همچنین گفت: تهران باید به جایگاه اصلی خود برسد و ما باید با کشورهایی خود را بسنجیم که از نظر جمعیت همطراز مان هستند، نه با استان ها. طی روزهای گذشته در شطرنج میزبان پنج کشور بودیم و این در ارزیابی ها ملاک است که میزبان چه مسابقاتی و در چه سطحی باشیم.
 
گل محمدی با تاکید بر حمایت از نخبگان و استعدادهای ورزشی گفت: خانواده ها نیز باید کمک کنند و مراقب این عزیزان باشند و مربیان و دست اندرکاران هم در بخش تربیت و آموزش تلاش نمایند و حفظ این ورزشکاران و پیشرفت آنان را مدنظر داشته باشند.
 
وی با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه گفت: بحث رعایت و قوانین توسط هیات ها و روسای ادارات در جای خود، اما سرویس دادن به اقشار کم درآمد و کمک به آنان باید یک الویت باشد، نگذارید هیچ بچه ای بدلیل نداشتن توان مالی، از ورزش دور بشود. البته بخشی از کار به عهده اداره کل است که انجام خواهیم داد و بخش دیگر بر عهده ادارات و باشگاه هاست که این خواهش بنده یا دستور اداری را هر طور می خواهید تلقی می کنید و اجازه ندهید هیچ بچه ای از ورزش و باشگاه های ورزشی به خاطر نداشتن توان مالی دور شود.
 
در این مراسم، ابتدا موسوی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان جنوب شرق ضمن تشکر از حضور مدعوین گفت: براساس مصوبه ستاد پشتیبانی مسابقات استعدادهای برتر، از مدال آوران این رقابتها که تحت پوشش اداره ورزش و جوانان جنوب شرق باشند، تجلیل می شود.
وی ضمن ابراز امیدواری برای تلاش بیشتر در آینده گفت: از امروز سعی، تلاش و همت خواهیم کرد تا در دوره آینده این رقابتها از تمام ظرفیت های موجود استفاده و تعداد قهرمانان این حوزه را چند برابر کنیم.
 
در ادامه این مراسم از مدال آوران رشته های مختلف تجلیل و قدردانی شد و جوایز نقدی اهدا گردید.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز