تأکید استاندار تهران بر تعامل دستگاه‌ها جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی

۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۹:۰۱:۳۴
کد خبر: ۹۲۷۸۶۲
تأکید استاندار تهران بر تعامل دستگاه‌ها جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی
استاندار تهران با اشاره به اهمیت حرکت در مسیر رونق تولید بر تعامل دستگاه‌ها جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ انوشیروان محسنی بندپی در جلسه کارگروه رونق تولید و رفع موانع سرمایه‌گذاری با اشاره به ضرورت اقدامات عملیاتی جهت رونق تولید اظهار داشت: در سال رونق تولید که دشمنان مشکلات و فشارهای اقتصادی زیادی را بر ما تحمیل می‌کنند باید با افزایش تولید و اشتغال به رفع مشکلات کمک کرد.

وی ادامه داد: در این جلسات که تولیدکنندگان مشکلات خود را مطرح می‌کنند با رویکرد تعاملی و حضور دستگاه‌های مختلف به دنبال رفع مشکلات هستیم تا روند تولید تسهیل شود و زمینه اشتغال نیز افزایش پیدا کند.

استاندار تهران با اشاره به مشکل پروژه گلخانه در پاکدشت عنوان کرد: طبق قانون و بخشنامه وزیر جهاد کشاورزی گلخانه‌ها و سازه های گلخانه‌ای از پرداخت عوارض معاف هستند و حتی استعلام هم نمی‌خواهد اما اگر مستحدثاتی داشته باشد مشمول پرداخت عوارض می‌شود.

محسنی بندپی به ضرورت تعامل دستگاه‌ها جهت رفع مشکلات تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی تأکید کرد و گفت: دستگاه‌هایی که در این جلسه حضور پیدا می‌کنند باید با رویکرد تعاملی به دنبال رفع مشکلات باشند و مانع تراشی نکنند تا بتوانیم در سال رونق تولید جهت پیشبرد اهداف تعریف شده اقدامات عملیاتی را دنبال کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز