در بارگاه ملکوتی حضرت سیدالکریم(ع) برگزار می شود؛

برنامه های جشن میلاد حضرت عبدالعظیم علیه السلام

۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۲:۱۹:۱۷
کد خبر: ۹۲۹۳۳۷
برنامه های جشن میلاد حضرت عبدالعظیم علیه السلام
برنامه های ایام بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام در بارگاه ملکوتی آن حضرت از 7 آذر آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ گل افشانی و عطر افشانی قبور شهدای مدفون در آستان مقدس و برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت این شهداء و شهدای مدافع حرم شهرستان ری، پنج شنبه 7 آذر ماه از ساعت 15 در تالار شیخ صدوق(ع) آغاز بخش برنامه های ایام ولادت حضرت سیدالکریم(ع) خواهد بود.

مراسم قرائت دعای کمیل پنجشنبه 7 آذر ماه با نوای آقای احمد زین العابدین فرد و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علیرضا خوشی خوانساری بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری برگزار می شود.

مراسم قرائت دعای ندبه به همت هیئت رزمندگان اسلام، جمعه 8 آذر از ساعت 6:30 صبح، بانوای مجتبی رمضانی و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برپا می شود.

ویژه برنامه شب ولادت حضرت سیدالکریم(ع) شنبه 9 آذر با آئین تعویض پرچم گنبد منور حضرت عبدالعظیم(ع) همراه با جمع خوانی خدام آستان مقدس از ساعت 16:15 در صحن اصلی آستان مقدس آغاز و بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی، قرائت زیارتنامه توسط آقای محمدرضا غلامرضازاده، مدیحه سرایی با نوای آقای سید مهدی میرداماد و شعرخوانی آقای احمد بابایی در مصلای بزرگ ری ادامه می یابد.

در روز ولادت آن حضرت مصادف با یک شنبه 10 آذر نیز بعد از نماز ظهر و عصر، مراسم گرامیداشت روز ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمود ریاضت و مدیحه سرایی آقای داود شفیعی در مصلای بزرگ ری برگزار می گردد.

درهمین روز و به مناسبت سالروز ولادت حضرت سیدالکریم(ع) جشن نوباوگان حسینی(ع) از ساعت 14 ویژه کودکان 3 تا 10 سال با اجرای برنامه های متنوع کودکانه، تواشیح، مسابقه و نمایش عروسکی در تالار شیخ صدوق(ره) برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز