فرماندار ملارد ؛

با صداقت و امانتداری به مردم ملارد خدمت می کنم

۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۲۳:۱۷:۰۴
کد خبر: ۹۲۹۶۸۶
با صداقت و امانتداری به مردم ملارد خدمت می کنم
فرماندار ملارد گفت: با تمام توان، تلاش خود را به کار می گیرم تا با رویکرد صداقت و امانتداری به مردم ملارد خدمت کنم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ سجاد برنجی فرماندار ملارد و معاون سیاسی سابق فرمانداری ری در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان ملارد اظهار کرد: هفته بسیج را خدمت همه بسیجیان تبریک می گویم، بسیج به منزله یک تشکیلات و نهاد بسیار فعال است که مقام معظم رهبری فرمودند هیچ تشکلی در دنیا مثل بسیج نیست.

وی با بیان اینکه در شهرهای اسلامشهر، پردیس و ری توفیق خدمت داشتم افزود: مطالعات اقتصادی در منطقه داشتم و با غرب استان تا حدی آشنا هستم.

برنجی گفت: با تمام تلاشهای صورت گرفته، هنوز تعدادی از مشکلات فصل مشترک شهرستان ها وجود دارد که از جمله آنها مشکل بیمارستان نیمه کاره اسلامشهر و مسکن مهر در پردیس است.

فرماندار ملارد ضمن تشکر از اعتماد استاندار تصریح کرد: امیدوارم با اندک تجربه ای که دارم با تمام توان در خدمت مردم شریف ملارد باشم و با تلاش خودم و همدلی و همراهی همه عزیزان مخصوصا شورای تامین که مسئول برقراری و امنیت در شهرستان است مسیر خوبی که تاکنون طی شده بتوانیم ادامه دهیم و کاری کنیم که شرمنده شهدا و مردم نباشیم.

وی در ادامه بیان کرد: امروز قراری بین خودم با مردم شرف ملارد و بزرگان شهرستان از جمله نماینده مجلس، امام جمعه و اعضای شورای تامین می گذارم که به نوعی سوغات و ره‌آوردی از جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) است.

برنجی در تکمیل این مطلب به نامه ای که امام رضا(ع) به حضرت عبدالعظیم (ع) ابلاغ کردند، اشاره کرد و افزود: در فراز اول این نامه امام رضا(ع)، سفیر خود را به راستگویی و امانتداری سفارش می کند لذا به تاسی از این فرمایش، قول می دهم که جز راستی و صداقت، مطلبی بیان نکنم و از هرگونه دروغ و وعده خالی دور باشم و امانت مسئولیت که در دستان بنده قرار دارد به بهترین نحو ادا کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز