مدیر اداره ترافیک شهرداری قدس خبر داد:

ساماندهی و نصب علائم و تابلوهای ترافیکی در سطح شهر قدس

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۲:۴۹:۵۵
کد خبر: ۹۲۹۹۵۵
ساماندهی و نصب علائم و تابلوهای ترافیکی در سطح شهر قدس
غفار کیان مدیر اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری قدس، از ساماندهی و نصب علائم و تابلوهای ترافیکی در سطح معابر اصلی شهر بعد از اتفاقات اخیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ غفار کیان   مدیر اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری قدس گفت: طی اتفاقات و اغتشاشات اخیر تعدادی از تابلوها و علائم ترافیکی از قبیل علائم هشداردهنده، تابلوهای سرعت گیر و بلوک عابر، تابلوهای گذرگاه های عابر پیاده، چراغ های چشمکزن و غیره در سطح معابر اصلی شهر سرقت شد؛ لذا در همین راستا اداره ترافیک شهرداری اقدام به ساماندهی، مرمت و نصب تابلوهای جدید کرد.

وی افزود: در حال حاضر اقدامات مربوط به ساماندهی، مرمت و نصب تابلوها در بلوار 45 متری انقلاب اسلامی، بلوار شهید کلهر، خیابان آزادی، بلوار جمهوری، سی متری شورا، میدان مصلی، میدان امام حسین(ع) و بلوار امام خمینی (ره) در حال انجام است.

وی در ادامه تصریح کرد: علاوه بر رسیدگی و ساماندهی به علائم و تابلوهای ترافیکی، اقداماتی از قبیل رنگ آمیزی سرعتگیرها، بلوک و خطوط عابر پیاده، اصلاح تابلوهای هدایت مسیر، جانمایی سرعتگیرها و بلوکهای عابر پیاده نیز از جمله اقداماتی است که به صورت مستمر توسط عوامل این اداره در سطح شهر اجرایی می شود.

مدیر اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری قدس در خاتمه تأکید کرد: مجموع این اقدامات به منظور افزایش ضریب ایمنی معابر سطح شهر، روان سازی بار ترافیکی، کاهش تصادفات و رفاه حال شهروندان صورت می پذیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز