بخشدار مرکزی ری:

رفع بخش عمده ای از مشکلات عمرانی و آبادانی روستاهای بخش مرکزی ری

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۸:۳۹
کد خبر: ۹۲۹۹۷۸
رفع بخش عمده ای از مشکلات عمرانی و آبادانی روستاهای بخش مرکزی ری
فاطمه فکوریان گفت: به برکت تعامل و همیاری بین بخش مرکزی ری و شورای اسلامی بخش عمده ی برنامه های ارتقاء روستاهای بخش مرکزی ری اجرا و انجام شده است و بخش زیادی از مشکلات عمران و آبادانی روستاها برطرف گردیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ اولین دوره آموزشی اعضای  شورای اسلامی روستاهای تابعه شهرستان ری باحضور فاطمه فکوریان بخشدار مرکزی ری ، حسن خلیل آبادی عضوشورای اسلامی شهر تهران ،ری وتجریش  ورئیس شورای اسلامی شهرستان ری، به همت بخشداری و شورای اسلامی بخش مرکزی ری و به منظور آشنایی اعضای شورای اسلامی روستاها با قوانین و مقررات مربوط به شورا درسالن اجتماعات دهیاری روستای صالح آبادشرقی برگزار شد.

فاطمه فکوریان بخشدار مرکزی ری آموزش و آگاهی در تصمیمات و مسائل را موجب پیشبرد هرچه بهتر امور برشمرد و اظهار داشت: برنامه ریزی که شورای اسلامی شهرستان در خصوص آموزش اعضای خود در نظر گرفته است علاوه بر اینکه فرصت مغتنمی است نسبت به آگاهی بیشتر شرح وظایف و عملکرد شورا در روستاها، قطعا یک هم افزایی و تبادل نظر در بین اعضای شورا نیز ایجاد می کند.

وی نقش شوراها را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: نقش تبیینی و مشورتی شوراها مسیر پیشرفت، توسعه و آبادانی را برای کسانی که در حوزه اجرا خدمت می کنند تسریع و هموار می کند.

فکوریان گفت: به برکت تعامل و همیاری بین بخش مرکزی ری و شورای اسلامی 90 درصد از برنامه هایی که طراحی و مصوب شد و بخش زیادی از مشکلات عمران و آبادانی روستاها برطرف شده است.

وی افزود: در راه خدمت به مردم شعار "روستا امید دارد"  را سرلوحه خود قرار داده ایم و امیدواریم با تلاش روزافزون شاهد ارتقاء و تعالی روستاهای بخش مرکزی ری باشیم.

بخشدار مرکزی ری در پایان گفت: در سال جاری که انتخابات مجلس را پیش رو داریم همگی وظیفه داریم با کمک یکدیگر به شورحضور مردم در پای صندوق های رای رونق بیشتری ببخشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز