رفع مشکلات بیمارستان هاشمی نژاد کهریزک پیگیری شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۲:۴۱:۰۰
کد خبر: ۹۳۰۴۸۷
رفع مشکلات بیمارستان هاشمی نژاد کهریزک پیگیری شد
با حضور مسئولان شهرستان ری رفع مشکلات بیمارستان هاشمی نژاد کهریزک پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ امیرهادی نژاد رییس شورای اسلامی شهر کهریزک با اعلام این خبر گفت: بنا به درخواست و پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک جلسه مشترکی با حضور بخشدار، شهردار، امام‌جمعه محترم بخش، روسای ادارات بهزیستی، کمیته امداد و اوقاف و امور خیریه برگزار شد که در این جلسه پیرامون احیای دوباره این بیمارستان با کاربری فضای درمانی و بهداشتی به شهروندان بحث و بررسی شد.

رییس شورای اسلامی شهر کهریزک افزود: مجموعه خیریه هاشمی نژاد در سالهای گذشته از سوی بانو امینی برای خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان به اهالی کهریزک وقف شده است که متاسفانه  در دهه اخیر  نیت واقف به فراموشی سپرده شده است و این مجموعه از سوی اداره بهزیستی با کاربری متفاوت مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی در تکمیل این مطلب اظهار داشت: براساس این جلسه امیدواریم که بتوانیم شرایط مطلوبی را برای استفاده مجدد این مجموعه درمانی در مسیر خدمت رسانی به شهروندان فراهم کنیم.

هادی نژاد در پایان خاطرنشان کرد: پیگیری رفع مشکل بیمارستان هاشمی نژاد یکی از مطالبات عمومی و فراگیر اهالی شهر کهریزک‌محسوب می شود که با همت اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک به زودی محقق می گردد.

 

نظر شما