سکونت بیش از ۵۰ درصد شهروندان مرکز شهر تهران در بافت فرسوده

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۳۸:۲۰
کد خبر: ۹۳۰۵۳۰
سکونت بیش از ۵۰ درصد شهروندان مرکز شهر تهران در بافت فرسوده
محمد تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و رییس کمیته خدمات و زیر ساخت ستاد بازآفرینی تهران گفت : بیش از ۵۰ درصد شهروندان مرکز شهر تهران در بافت فرسوده سکونت دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ بیست و چهارمین جلسه کمیته خدمات و زیر ساخت ستاد باز آفرینی پایدار کلان شهر تهران با حضور محمد تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و رییس کمیته خدمات و زیر ساخت ستاد بازآفرینی تهران، نصراله آبادیان شهردار منطقه ۱۱، نمایندگان سازمان ها و ارگان های دولتی و معاونین این منطقه به منظور بررسی اقدامات انجام شده بر اساس برنامه عملیاتی دفاتر نوسازی توسعه محلی در بافت فرسوده برگزار شد.

محمد تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و رییس کمیته خدمات و زیر ساخت ستاد بازآفرینی تهران با اشاره به اهمیت منطقه ۱۱ به لحاظ قرار گیری بخشی از تهران قدیم و حصار ناصری در این منطقه، وجود پردیس حکومتی، ابنیه تاریخی و بناهای خاص فرا ملی گفت: توجه به باز آفرینی و نوسازی بافت فرسوده این منطقه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

تقی زاده افزود: نسبت به ارتقای کیفیت زیست و رضایتمندی شهروندان و ساکنان که در منطقه ۱۱ اسکان دارند، بستههای تشویقی نوسازی بافت فرسوده در خصوص تخفیف عوارض و تراکم تشویقی که برای مردم  ایجاد انگیزش کند اهتمام جدی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز