دهیار قمصر :

نام بسیج تداعی کننده سرداران بی پلاک است

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۳۴:۳۵
کد خبر: ۹۳۰۸۳۴
نام بسیج تداعی کننده سرداران بی پلاک است
حسین هژبری ، هاشم مقدسی ، فاطمه ملکی و یاسر حیدری اعضای شورای اسلامی قمصر در دیدار صمیمانه ای با فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام هادی (ع) و فرماندهان پایگاه بسیج شهید باهنر و سمیه به مناسبت هفته بسیج از زحمات ایشان تجلیل و قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ اسماعیل آقاخانی دهیار قمصر ضمن گرامی داشت هفته بسیج و تبریک میلاد عبدالعظیم حسنی (ع) و یاد و خاطره شهدای بسیج و شهدایی که در اغتشاشات اخیر لبیک گوی و حافظ این انقلاب بودند گفت : نام بسیج یاداور اسطوره هایی چون شهداست ، نام بسیج تداعی کننده سرداران بی پلاک است ، نام بسیج برای همه ما ، یادآور فعالیت های جهادی گروهی مردمی است چون شما در همه عرصه داوطلبانه در خط مقدم هستید.

در این دیدار که بمناسبت هفته بسیج صورت گرفت یارمراد احمدوند رییس شورای اسلامی قمصر نیز ضمن تبریک هفته بسیج و میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) گفت : ما قدردان زحمات شما هستیم و خوب میدانیم سپاه و بسیج سرمایه معنوی این کشور است و شما سربازان گمنام امام زمان (عج) با از جان گذشتگی حافظ امنیت و نظم این کشور هستید.

سرهنگ پاسدار آرزومندی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) در این دیدار با مدیران روستای قمصر ضمن تبریک روز میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و تقدیر از عملکرد ایشان گفت : روستاییان سهم خود را در ارتقای سطح مشارکت سیاسی و دیگر عرصه های اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی به خوبی ایفا کرده اند و قطعا مدیران تصمیم ساز در روستاها در این موفقیت بی تاثیر نیستند و این رسالت همه ماست که با صیانت از ارزشها و داشته های خود ، اشاعه دهنده این سرمایه های معنوی به نسل های آینده نیز باشیم . فرهنگ غالب در ایران اسلامی و انقلابی فرهنگ ایثار و شهادت است و دیانت ما عین سیاست ماست به همین دلیل است که مردم ما در همه صحنه های ملی حاضر و حافظ کیان و اقتدار ایران اسلامی هستند.

در پایان این دیدار از طرف مجموعه دهیاری و شورای اسلامی قمصر از سرهنگ پاسدار آرزومندی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) و معاونین ایشان و همینطور برادر قشقایی فرمانده حوزه بسیج امام هادی (ع) و برادر امیر محمودی فرمانده پایگاه بسیج شهید باهنر و سرکار خانم شاهسوند فرمانده پایگاه بسیج سمیه با اهدای لوح سپاس تقدید و از خدمات ارزشمند ایشان تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز