امام جمعه باقرشهر:

ما باید مصادیق را از کلام نورانی مقام معظم رهبری بشناسیم و بر روی آن کار کنیم

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۳:۴۲:۵۸
کد خبر: ۹۳۱۲۸۳
ما باید مصادیق را از کلام نورانی مقام معظم رهبری بشناسیم و بر روی آن کار کنیم
امام جمعه باقرشهر:ما باید مصادیق را از کلام نوارنی مقام معظم رهبری بشناسیم و بر روی آن کار کنیم تا همه جوانها و نوجوانها نیز از آن مطلع شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ ائمه جماعات شهر کهریزک با حضور حضرت حجت الاسلام و المسلمین استیری و مهدی مجیدی بخشدار کهریزک در نشست هم اندیشی که در شورای اسلامی کهریزک برگزار شد، با بررسی موضوعات مربوط به مساجد کهریزک به تبیین سهم این پایگاه های معنوی در ارتقای سطح مشارکت مردم در عرصه های مختلف سیاسی دینی و اقتصادی پرداخته شد . در این نشست، ائمه جماعات با بیان مشکلات مربوط به مساجد ، خواستار حل مشکلات از سوی بخشداری و شهرداری کهریزک شدند .

حضرت حجت الاسلام و المسلمین استیری امام جمعه باقرشهر در این جلسه با اشاره به شروع ثبت نام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت : مقام معظم رهبری در منویات و فرمایشات خود بارها به دولت جوان اشاره کرده اند . سال 1400 ، سال انتخابات دولت خواهد بود و مقام معظم رهبری صراحتا خط مشی کامل را برای همه ما معرفی می کنند . ما باید مصادیق را از کلام نوارنی مقام معظم رهبری بشناسیم و بر روی آن کار کنیم تا همه جوانها و نوجوانها نیز از آن مطلع شوند . آنچه کلام رهبری بر آن تاکید دارد احترام به قانون است .

همانطور که در جریانات اخیر نیز کلام گهربار رهبری بود که فتنه دشمنان را خاموش کرد و با بیداری مردم از اغتشاش بیشتر جلوگیری کرد و دوباره نظم و امنیت به کشور اسلامی و انقلابی مان برگشت . امام راحل (ره) هم همینطور بودند و حامی قانون بودند  . در جریانات اخیر نیز مقام معظم رهبری از تصمیم سران قوا و قانون حمایت کردند و خواستار این بودند که مسوولین در نحوه اجرای این قانون  مراقبت بیشتری از مردم در تامین رفاه و معیشت آنها داشته باشند .

امام جمعه بخش کهریزک همچنین از شهردار و شورای اسلامی کهریزک به جهت خدمات شایسته ایشان در کهریزک تقدیر کرد .

 

نظر شما