شهردار قیامدشت همزمان با دومین سال استقرار حوزه مدیریت شهری ؛

افق ما دست یابی به طلایی ترین شهر در سال ۱۴۰۰ است

۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۸:۱۶:۳۰
کد خبر: ۹۳۲۵۲۹
افق ما دست یابی به طلایی ترین شهر در سال ۱۴۰۰ است
شهردار قیامدشت در پیامی بمناسبت ۱۳ آذر، سالروز استقرار حوزه مدیریت شهری در قیامدشت ضمن گرامیداشت این روز بر تداوم خدمت رسانی به شهروندان این شهر و دست یابی به عنوان "طلایی ترین شهر استان تهران در سال ۱۴۰۰" تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ "حسین ترکاشوند" در پیام خود آورده است: امروز شهر قیامدشت به همت نمایندگان مردم در مجموعه شورای اسلامی شهر و خادمان آنها در مجموعه شهرداری قیامدشت، دچار تغییرات و رشد مطلوبی گردیده است که این روند روبه رشد همچنان ادامه دارد.

شهردار قیامدشت با اشاره به برخی از پروژه های انجام شده در طول یکسال گذشته اظهار داشته است: توسعه فضای سبز، احداث بوستان ها، ساخت مراکز ورزشی، فرهنگی و خدماتی در کنار بهسازی و مرمت  معابر، تامین سیستم روشنایی خیابان ها و نصب المان ها و امکانات رفاهی در نقاط مختلف سطح شهر، همه و همه در جهت رفاه بیشتر شهروندان و آرامش و آسایش آنها بوده است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی در سطح کشور در پیام خود تاکید کرده است: علیرغم وجود این مشکلات، خدمتگزاران مردم شهر قیامدشت در حوزه مدیریت شهری از پای ننشسته و با تمام و توان و دانش و تجربه خویش، توسعه و آبادانی را برای شهر رقم زده اند.

ترکاشوند در پایان پیام خود ضمن قدردانی از حمایت های استاندار تهران و معاونین وی، فرماندار ویژه شهرستان ری و معاونین وی، امام جمعه، بخشدار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و روسای ادارات شهر قیامدشت در جهت حل مشکلات ساختاری شهر قیامدشت، تلاش تمامی مدیران و کارکنان شهرداری قیامدشت در طول دوسال خدمت به شهروندان را ستوده و بر تداوم خدمت رسانی به مردم تاکید کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز