هشدار آموزش و پرورش نسبت به آسیب‌های اجتماعی پایتخت

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۰:۰۳:۳۶
کد خبر: ۹۳۲۹۸۱
هشدار آموزش و پرورش نسبت به آسیب‌های اجتماعی پایتخت
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، وضعیت دانش‌آموزی در پایتخت را وضعیت پیچیده‌ای دانست و گفت: اینکه فکر کنیم تنها در جنوب شهر مشکلات و آسیب‌های اجتماعی وجود دارد، یک اشتباه محض است، مشکلات عمده‌ای هم در شمال تهران هست.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ عبدالرضا فولادوند اظهارداشت: با توجه تناسب نوع زندگی خانواده‌ها، با آسیب‌های نوپدیدی روبه‌رو هستیم و متاسفانه نیروی انسانی که بیشترین سرمایه و دارایی ماست در معرض خطر و آسیب‌های بسیاری قرار دارند.

وی گفت: مشکلات و مسائل اقتصادی، اخلاقی و دیوانسالاری و بروکراسی پیچیده مردم را خیلی عصبی بار آورده و خیلی از خانواده‌ ها با مشکلات و آسیب های اجتماعی مواجه هستند.

فولادوند افزود: در شهرهای بزرگ مشکلات و مسائل پیچیده‌تر است و متاسفانه آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران به دلایل مختلف از جمله تراکم بالای دانش‌آموزان در کلاس‌های درس از میزان زیادی برخوردار است، وجود فرهنگ‌های متعدد، اقوام و مذاهب گوناگون، فرهنگ‌ها و تفکرات گوناگون باعث شده مدارس ما، وضعیت خوبی نداشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران بیان کرد: معلم در کلاس درس با انواع و اقسام دانش‌آموزان سر و کار دارد، این مسائل و آسیب‌های اجتماعی باعث می‌شود که معلم یا مدیر به تنهایی نتواند سکان آموزش و رفتار دانش آموز را برعهده بگیرد، روز به روز مشکلات بیشتر می‌شود و باید اطلاعات و آگاهی خودمان را به روز کرده و با این آسیب‌ها مقابله کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز