مدیریت شهری با تمام توان خود در راستای ارتقا، توسعه و حمایت از ورزش گام برمی دارد

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۰:۰۸:۲۸
کد خبر: ۹۳۲۹۸۵
مدیریت شهری با تمام توان خود در راستای ارتقا، توسعه و حمایت از ورزش گام برمی دارد
رییس شورای اسلامی شهرقدس گفت: مدیریت شهری با تمام توان خود در راستای ارتقا، توسعه و حمایت از ورزش گام برمی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین چناقچی در مراسم افتتاحیه مسابقات کاراته پسران که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و با حضور رییس اداره ورزش و جوانان و رییس هیات کاراته در سالن حضرت ولیعصر(عج)، برگزار شد، گفت: داشتن خانواده و شهری سالم و شاد در گرو ورزش است و من افتخار می کنم که هم اکنون در جمع ورزشکاران و خانوادهایشان هستم.

وی افزود: امیدوارم این عزیزان ورزشکار را در رده های بالاتر ببینم و به کمک رسانه بتوانیم علاقه مندان بیشتری را به سمت ورزش جذب کنیم.

وی با تاکید به مقام والای شهدای ورزشکار، اظهار داشت: شهدای ورزشکار در طول دوران دفاع مقدس در کنار سایر اقشار جامعه نقش اساسی در پیروزی رزمندگان اسلام و مقابله با توطئه‌های دشمنان بر عهده داشتند و بر تمامی ورزشکاران وظیفه است تا به نحو شایسته در راستای شناخت اهداف مقدس شهیدان و ترویج فرهنگ و اهداف نورانی آنها تلاش کنند.

چناقچی ورزش کردن را امری ضروری برای تمام شهروندان دانست و خاطر نشان کرد: مدیریت شهری به عنوان یکی از نهادهای متولی امور شهروندان، فراهم ساختن زمینه های لازم جهت ترویج و توسعه ورزش در تمامی رشته ها را در دستور کار دارد.

رییس شورای اسلامی شهرقدس گفت: مدیریت شهری با همکاری دیگر مسئولان شهرستان تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا جهت ارتقا و توسعه و حمایت از فعالیت های ورزشی گامی موثر بردارند و در این مسیر پذیرای نقطه نظرات، انتقادات ، مشارکت و هم اندیشی شهروندان عزیز خواهیم بود.

مسابقات کاراته پسران در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور حسین چناقچی رئیس شورای اسلامی شهرقدس، محسن حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان و نیکدل رئیس هیات کاراته در سالن حضرت ولیعصر (عج) در برگزار شد. در مراسم افتتاحیه این مسابقات از خانواده های معظم شهید حیدری و شهید ده هفت، با اهداء لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز