بابایی:

ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت راهگشای مشکلات جامعه است

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۱:۲۸:۰۶
کد خبر: ۹۳۳۵۹۴
ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت راهگشای مشکلات جامعه است
مسئول کمیته روابط عمومی و فضای مجازی ستاد کنگره بزرگداشت شهدای استان تهران با اشاره به لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بر ضرورت ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت جهت حل مشکلات جامعه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ امین بابایی با اشاره به لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: باید یاد و خاطره دلاورمردان دفاع مقدس را زنده نگه داشته و بتوانیم بازگوکننده خدمات و رشادت‌های آن‌ها در حمایت از انقلاب اسلامی باشیم.

وی با اشاره به نقش شهدا و خانواده های آنان در شکل گیری و تکوین انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز نیز شهدا و خانواده های معظم آنان در پاسداشت ارزش ها و اصول انقلاب و دفاع از حریم اهل بیت(ع) ایفای نقش می کنند.

مسئول کمیته روابط عمومی و فضای مجازی ستاد کنگره بزرگداشت شهدای استان تهران بزرگداشت یاد و خاطره شهدا را تکلیفی برای همه آحاد جامعه در جهت احیای ارزش های والا عنوان کرد و افزود: فرهنگ ایثار و شهادت مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری است و امروز وظیفه داریم حرمت پولادمردان و شیرزنانی را که از این مرز و بوم حراست کردند را نگه داریم.

بابایی در پایان خاطرنشان کرد: تعمیق و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه است و در قالب کمیته روابط عمومی و فضای مجازی کنگره بزرگداشت شهدای استان تهران درصدد هستیم با پیگیری اقدامات متنوع در این مسیر حرکت کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز