خانجانی:

دانشجویان منشا رشد و توسعه کشور هستند

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۱:۳۹:۱۹
کد خبر: ۹۳۳۶۰۹
دانشجویان منشا رشد و توسعه کشور هستند
فرماندار بهارستان گفت: دانشجویان منشا رشد و توسعه کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مجتبی خانجانی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو به تمام دانشجویان و دانشگاهیان گفت: امروز جامعه‌ی دانشگاهی و دانشجویان متعهد و اندیشه ورز ما در پرتو چراغ پر فروغ شانزده آذر، در اندیشه پیمودن راهی است که به آینده‌ای روشن و درخشان یعنی توسعه و تعالی کشور و حاکمیت علم و اخلاق به صورت توامان منتهی می‌شود.

 وی اظهار داشت: رشد و توسعه همه جانبه و پایدار کشور و پی ریزی اقتصاد دانش بنیان و تقویت پایه های زندگی سعادت بخش برای همه ایرانیان، در گرو استمرار مجاهدت ها و تلاش های دانشجویان است.

 خانجانی با بیان اینکه دانشجویان در زمان پیروزی انقلاب و هم اکنون نیز نقش بسزایی دارند، افزود:  روز ۱۶ آذر هر سال یادآور حماسه شهادت سه تن از دانشجویان مسلمان و مبارز میهن اسلامی در ذهن جامعه اسلامی ما زنده می‌شود که پیام‌آور عزت و شرف دانشگاه و نماد مقاومت جامعه دانشگاهی در برابر سلطه خارجی و خودکامگی داخلی است.

 نماینده عالی دولت در شهرستان بهارستان با اشاره به اینکه در حال حاضر وجود علم و دانش ملاک های قدرت کشور است، اظهار داشت: امروز کشورمان نیز بیش از هر زمان دیگری به تلاش و پویایی دانشگاه و دانشجویان عزیز برای کار آفرینی ، زمینه رشد علمی، اقتصادی و فرهنگی جامعه نیاز دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز