رفع تصرف از ۲۴ هزار مترمربع اراضی ملی دماوند

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۷:۵۴
کد خبر: ۹۳۳۷۰۷
رفع تصرف از ۲۴ هزار مترمربع اراضی ملی دماوند
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند از رفع تصرف 24هزار مترمربع اراضی ملی این شهرستان واقع در پلاک کولیک چشمه مگسی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محمود حجتی با اعلام این خبر افزود: این اراضی در اجرای حکم قطعیت یافته قضائی و با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی دماوند از ید متصرف خارج و به دولت بازگردانده شد.

وی ادامه داد: تمامی بناها و دیوارهای ایجاد شده بر روی این اراضی همزمان با اجرای حکم خلع ید مورد تخریب قرار گرفته است.

این مسئول منابع طبیعی شهرستان دماوند از توقیف دو دستگاه تراکتور در اراضی ملی واقع در مناطق زان و چنار این شهرستان نیز خبرداد و در این باره اظهار داشت: طی گشت زنی های صورت گرفته توسط یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان مشاهده شد که افرادی فرصت طلب با شخم و شیار غیرقانونی قصد سوء استفاده از این اراضی را دارند که با دستور دادستان این شهرستان و حضور به موقع عوامل یگان حفاظت، ضمن توقیف این تراکتورها رانندگان آنها با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

حجتی تأکید کرد: اراضی ملی جزو انفال و بیت المال محسوب می شود و با هرگونه تخریب و تصرف به عرصه های منابع طبیعی بدون هیچ اغماضی برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف به اراضی ملی مراتب را فوراً از طریق شماره تلفن 1504 به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز