فرماندار فیروزکوه :

تبلیغات زود هنگام ممنوع است

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۳:۴۱:۰۵
کد خبر: ۹۳۴۹۵۸
تبلیغات زود هنگام ممنوع است
فرماندار فیروزکوه گفت: انجام تبلیغات زودهنگام به هر طریق بویژه در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی ممنوع بوده و مرتکبان تحت پیگرد قانونی قرار میگیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهدی یوسفی جمارانی با اشاره به تحرکات و تبلیغات زود هنگام برخی از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس ماده ۵۶ قانون و ماده ۴۰ آئین نامه قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی داوطلبان ۸ روز قبل از روز اخذ رأی آغاز و ۲۴ ساعت قبل از شروع رأی گیری به پایان می‌رسد.

فرماندار فیروزکوه به استناد بند ۷ و ۱۱ ماده ۶۵ مکرر قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انجام تبلیغات زود هنگام از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی نیز ممنوع بوده و مرتکبان تحت پیگرد قانونی قرار میگیرند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان فیروزکوه با اشاره به اینکه تبلیغات زود هنگام ممنوع، جرم و تخلف قانونی است افزود: هرگونه تبلیغات انتخاباتی خارج از زمان تعیین شده در قانون از طرف هر شخصی، گروه و جناحی ممنوع و خلاف قانون است.

رئیس هیأت اجرایی شهرستان فیروزکوه با اشاره به تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی به ریاست دادگستری شهرستان تاکید کرد: جرایم انتخاباتی از جمله تبلیغات زود هنگام به دقت رصد شده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و جرم انتخاباتی بدون هیچ ملاحظه ای به ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی شهرستان جهت برخورد قانونی ارسال خواهد شد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه در ادامه افزود: اگر چه شور و نشاط انتخاباتی و دعوت آحاد مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات ضرورت دارد اما در این راه همه باید پایبند به قانون و رعایت حقوق دیگران باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز