فرماندار ری:

ضرورت برنامه ریزی مدارس ری در جهت کاهش آسیب های اجتماعی

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۱:۳۵:۵۴
کد خبر: ۹۳۵۰۹۷
ضرورت برنامه ریزی مدارس ری در جهت کاهش آسیب های اجتماعی
حسین توکلی فرماندار ری گفت: مدارس بعنوان یک نهاد آموزشی و پرورشی نقش بسزایی در آموزش آسیب های اجتماعی به دانش آموزان و بالطبع کاهش آسیب های اجتماعی دارند که ضرورت دارد روسای ۴ گانه آموزش و پرورش شهرستان ری در این خصوص برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ حسین توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: اولویت مهم شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، کاهش آسیب های اجتماعی است و در این خصوص برخی نهادها و سازمان ها در حال فعالیت هستند اما بایستی اقداماتی که در قالب کاهش آسیب های اجتماعی صورت میگیرد در یک چهارچوب و ساختار مشخص و تحت اختیار یک سازمان واحد اجرا شود تا در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی توفیق مطلوبی حاصل شود.

فرماندار ری افزود: مجموعه شهرستان ری بایستی فضایی را ایجاد کنند تا مکان هایی که زمینه بروز آسیب های اجتماعی را دارند شناسایی و نسبت به برنامه ریزی با مدیریت جهادی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی اقدام کنند.

معاون استاندار تهران گفت: مدارس بعنوان یک نهاد آموزشی و پرورشی نقش بسزایی در آموزش آسیب های اجتماعی به دانش آموزان و بالطبع کاهش آسیب های اجتماعی دارند که ضرورت دارد روسای ۴ گانه آموزش و پرورش شهرستان ری در این خصوص برنامه ریزی کنند.

حسین توکلی کِجانی بیان داشت: غنی سازی اوقات فراغت از دیگر راهکارهای جلوگیری و کاهش آسیب های اجتماعی است لذا اداره ورزش و جوانان شهرستان ری بایستی در این زمینه بصورت عملیاتی ورود پیدا کند و برای جوانان و نوجوانان ری برنامه های متنوعی را تنظیم کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز