معاون عمرانی فرماندار شهرستان پردیس ؛

وقتی جان مردم درمیان باشد با کسی تعارف نداریم/لزوم پایش تصویری در شهرستان پردیس

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۳:۰۸:۴۳
کد خبر: ۹۳۵۴۱۱
وقتی جان مردم درمیان باشد با کسی تعارف نداریم/لزوم پایش تصویری در شهرستان پردیس
معاون عمرانی فرماندار شهرستان پردیس در جلسه شورای ترافیک با تاکید بر نصب سریع تابلو و دوربین در نقاط پرخطر و پایش تصویری گفت: وقتی جان مردم درمیان باشد با کسی تعارف نداریم

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛ جلسه شورای ترافیک شهرستان پردیس  امروز به ریاست نوید عباسی معاون فرماندار برگزار شد.

عباسی در این جلسه با تاکید بر نصب سریع تابلو و دوربین در نقاط پرخطر و پایش تصویری در شهرستان گفت: وقتی که جان و امنیت مردم در میان باشد با کسی تعارف نداریم و در صورت کوتاهی دستگاه های مربوطه و سهل انگاری در انجام اقدامات لازم دستور برخورد قضایی از سوی فرمانداری صادر خواهد گرفت.

عباسی ضمن تذکر به نماینده راهداری بر حضور جدی تر در جلسات و توجه به مصوبات شورا خاطرنشان کرد: رسیدگی به وضعیت راه ها در شهرستان پردیس بخاطر نظارت و حضور در منطقه آبعلی نباید مغفول بماند و در خدمات دهی به مردم نباید کوتاهی کرد.

در این جلسه ضمن شناسایی ۱۱ نقطه پر خطر شهرستان و بررسی اقدامات لازم جهت کاهش تصادفات قرار شد با نصب علائم و تابلوهای مربوطه قبل از سرمای شدید و لغزندگی جاده ها تمهیدات لازم انجام شود.

عباسی دانش آموزان را سفیران آموزشی در ترویج فرهنگ صحیح رانندگی دانست و افزود: بستن کمربند ایمنی با کمک دانش آموزان در میان خانواده ها جا افتاد و باید با کمک  آنها  فرهنگ درست رانندگی را در سایر زمینه ها آموزش دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز