ثبت‌نام ۷۷ داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان تهران؛

فردا ۲۱ آذرماه آخرین روز ثبت نام داوطلبین انتخابات مجلس خبرگان رهبری است

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۲۳:۲۲:۵۶
کد خبر: ۹۳۵۴۱۴
فردا ۲۱ آذرماه آخرین روز ثبت نام داوطلبین انتخابات مجلس خبرگان رهبری است
رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به اینکه فردا 21 آذرماه آخرین روز ثبت نام داوطلبین انتخابات مجلس خبرگان رهبری است از ثبت نام 77 داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ شکراله حسن‌بیگی در مورد وضعیت ثبت نام داوطلبین انتخابات مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: ثبت نام از داوطلبان مجلس خبرگان از ۱۵ آذرماه آغاز شده و تا ۲1 آذر ماه ادامه دارد که تا پایان پنجمین روز ثبت نام بر اساس آخرین آمار، ثبت نام 77 نفر از داوطلبین انتخابات مجلس خبرگان رهبری نهایی شده است.

وی با بیان اینکه داوطلبین می توانند شخصا یا با معرفی رسمی نماینده خود نسبت به ثبت نام در این انتخابات از ساعت 8 صبح تا ۱۸ اقدام کنند تأکید کرد: به سبب فوت سه نفر از ۱۶ نماینده این استان در مجلس خبرگان، انتخابات میاندوره‌ای همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند امسال برگزار می شود و فردا آخرین روز ثبت‌نام خبرگان رهبری است و امید است که شاهد حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: از جهت داخلی و بین المللی حضور مردم در این انتخابات نقش موثری در شکست توطئه های دشمنان دارد و تمام تلاش ما برگزاری مطلوب انتخابات می‌باشد.

 

نظر شما