در نشست کارگروه توسعه ورزش همگانی استان تهران مصوب شد

ایجاد فضای نشاط و شادی برای تهرانی ها با اجرای برنامه های ورزش همگانی

۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۵:۳۰:۴۶
کد خبر: ۹۳۵۶۳۸
ایجاد فضای نشاط و شادی برای تهرانی ها با اجرای برنامه های ورزش همگانی
اولین نشست کارگروه توسعه ورزش همگانی با رویکرد سلامتی و نشاط اجتماعی در استان تهران در راستای تاکید وزیر ورزش و جوانان پیرامون ایجاد فضای نشاط و شادی در بین مردم تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، در این جلسه مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: بر اساس تاکید مقام عالی وزارت، برنامه های ورزش همگانی با هدف ایجاد فضای نشاط و شادی در بین مردم هر چه گسترده تر در دستور کار قرار گرفته است.

گل محمدی افزود: این برنامه ها با مشارکت خانواده ها در بخش های مختلف پیاده روی خانوادگی، کوهپیمائی عمومی دوچرخه سواری و انواع رقابت ها، برنامه های مفرح ورزشی در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان تهران است.
در ادامه این جلسه معاون توسعه امور ورزشی با اشاره به تشکیل کارگروه گفت: به منظور ایجاد سلامتی و نشاط اجتماعی همایش های پیاده روی، کوه روی خانوادگی، برگزاری مسابقات متنوع، برنامه های مفرح ورزش در مدارس، اجرای فعالیت و برنامه های مفرح در پارک ها و بوستان ها و اجرای مسابقات کارکنان دولت با مشارکت سازمان ورزشی شهرداری و آموزش و پرورش پیش بینی و برگزار خواهد شد.
ملاجعفری با اشاره به تعامل خوب شهرداری و اداره کل تهران گفت: شهرداری تهران برنامه منسجمی را برای سه ماهه چهارم سال ۹۸ پیش بینی کرده، اما با توجه به پیش بینی و اجرای مصوبات کارگروه، امیدوارم با همکاری شهرداری و اداره کل تهران بتوانیم شرایط مناسبی را برای برگزاری مطلوب برنامه های همگانی، مهیا نمائیم.
درادامه این جلسه، شجاع پوریان رئیس هیات همگانی استان تهران ضمن اعلام آمادگی و استفاده از تمامی ظرفیت های هیات برای اجرای مصوبات کارگروه گفت: خوشبختانه نگاه ویژه وزارت و اداره کل، موجب می گردد تا با عزم جدی بتوانیم در فرصت باقیمانده تا پایان سال تعدادی از برنامه نشاط و شادی را به بهترین شکل ممکن اجرایی کنیم.
در این جلسه نماینده آموزش و پرورش، روسای حوزه ها و ادارات و همچنین روسای ستادی اداره کل به بیان دیدگاهه ای خود در مورد اجرای هر چه بهتر مصوبات کارگروه پرداختند و با توجه به حضور رباطی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در این جلسه، هماهنگی لازم برای اجرای مناسبت ها با رویکرد نشاط و شادی در بین جوانان و مردم صورت گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز