فرماندار اسلامشهر ؛

ورزشکاران شهرستان نقش مهمی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی دارند

۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۶:۳۸:۲۰
کد خبر: ۹۳۵۶۵۷
ورزشکاران شهرستان نقش مهمی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی دارند
جلسه هم اندیشی و تجلیل از هیات های ورزشی شهرستان اسلامشهر با حضور فرماندار شهرستان و اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ این مراسم با شکوه باحضور دکتر مرسلپور فرماندار ، قدیر آرمیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر بهمراه معاونین ،سرمدی معاون فنی عمرانی فرمانداری، ترابی نایب رئیس شورای شهر، شاهین غفاری کارشناس اداره کل، روسا، نواب و دبیران هیات های ورزشی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

طی این گزارش فرماندار اسلامشهر در جلسه هیاتهای ورزشی شهرستان اسلامشهر با اشاره به اهمیت مشارکت گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای خبرگان رهبری در اسفندماه گفت: ورزشکاران شهرستان نقش مهمی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی دارند.

مرسلپور اظهار داشت: شما ورزشکاران و زحمت کشان هیات های ورزشی می توانید با ایجاد شادابی و نشاط در جامعه مردم را به حضور پرشور در انتخابات ترغیب کنید.

وی با بیان اینکه شهرستان اسلامشهر در حوزه‌های قرآن وعترت، ورزش، نخبگان دانشجویی و دانش آموزی، تولید و معرفت و اخلاق در سطح استان تهران سرآمد است افزود: متاسفانه تا امروز با وجود تلاش هایی که صورت گرفته نتوانستیم قابلیت ها و استعدادهای فراوان این شهرستان را در سطح کشور معرفی کنیم.

فرماندار اسلامشهر به نقش موثر ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی، رفع استرس و افسردگی و ترویج روحیه جوانمردی، گذشت و بالا رفتن سطح فرهنگ در جوامع مختلف اشاره کرد و گفت: ورزشکاران در نحوه شکل گیری شالوده فرهنگی جامعه نقش موثری دارند و از آنان بعنوان سفیران سلامت در داخل و خارج کشور نام می برند.

مرسلپور با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از ورزشکاران مستعد و توانمند شهرستان در اکثر رشته های ورزشی صاحب عناوین ملی و جهانی هستند اظهار داشت:مسئولان ورزش استان تهران باید حمایت بیشتری از هیات های ورزشی شهرستان داشته باشند چراکه حمایت های فعلی هیچ همخوانی با موفقیت ها و ظرفیت بالای ورزش اسلامشهر ندارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۸ هیات ورزشی فعال، دوازده هیات نیمه فعال و هشت هیات راکد در اسلامشهر داریم و باید تلاش کنیم تا هیات های راکد یا نیمه فعال نیز فعالیتشان را با توان و قدرت بیشتری آغاز کنند.

فرماندار اسلامشهر در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به تحریمهای ظالمانه آمریکایی‌ها گفت: جلوگیری از ورود برخی داروها به کشور و مسدود کردن حساب مربیان خارجی که در ورزش کشورمان فعالیت دارند بیانگر جنگ تمام عیار این دشمن خبیث با ایران اسلامی است.

در ادامه آقای آرمیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر ضمن ابراز تشکر و قدردانی از زحمات اعضای هیاتهای ورزشی به مسائل و مشکلاتی که گریبانگیر برخی از هیاتهای ورزشی است پرداخت.

وی ضمن تاکید بر لزوم ایجاد شادابی و نشاط در بین آحاد جامعه توسط هیاتهای ورزشی،خاطر نشان کرد : شهرستان اسلامشهر در حوزه های ورزشی، فرهنگی و آموزشی همواره در رتبه های نخست در بین شهرستانهای استان تهران است و سهم بسزایی در موفقیت های استان تهران دارد و این نشان‌دهنده این موضوع است که اگر به این شهرستان از لحاظ تخصیص منابع توجه بیشتری صورت پذیرد شاهد سرمایه گذاری موفق در بین جوانان در آینده ای نزدیک خواهیم بود

در ادامه ضمن تشریح وضعیت ورزشی هیات‌ها از لحاظ استعدادیابی و پرورش ورزشکاران نخبه در این چند سال اخیر که منجر به نامگذاری این شهرستان بنام دیار حافظان قرآن و قهرمانان ورزشی شد و ابراز خرسندی کرد و تصریح کرد:  این شهرستان به عنوان یک پایگاه بالقوه، توان بسیار بیشتری برای کسب عناوین قهرمانی در میادین بین المللی دارد که لازمه آن حمایت بیشتر از هیات های ورزشی است تا در ادامه کار و آینده ای نزدیک در المپیاد های ورزشی شاهد حضور بیش از پیش ورزشکاران نخبه اسلامشهر ی در میادین و آوردگاه های بزرگ جهانی باشیم.

 وی در پایان در خصوص مسائل مالی هیاتهای ورزشی و افتتاح حساب بنام هیات توضیحاتی را طبق بخشنامه های اداره کل ارائه داد.

در ادامه شاهین غفاری کارشناس و حسابرس هیاتهای ورزشی اداره کل، پیرامون قوانین و بخشنامه های جدید در رابطه با افتتاح حساب بانکی و نحوه تراکنش های مالی هیات‌ها توضیحاتی را ارائه داد.

همچنین روسای هیات های ورزشی به بیان نظرات و دیدگاههای خود جهت رشد و توسعه همه جانبه ورزش در شهرستان اسلامشهر پرداختند.

در پایان نیز مراسم تجلیل و تقدیر از زحمات روسا، نواب و دبیران هیاتهای ورزشی با اهدا لوح و هدایا توسط مسولین برگزار شد.

 

photo_2019-12-12_17-25-45

photo_2019-12-12_17-25-48

photo_2019-12-12_17-25-46

نظر شما