برگزاری جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران در فرمانداری اسلامشهر

۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۰:۲۴:۰۴
کد خبر: ۹۳۵۷۶۷
برگزاری جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران در فرمانداری اسلامشهر
جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران به ریاست حمیدرضا گودرزی، معاون امنیتی، انتظامی استاندار و رئیس کمیته امنیتی ستاد انتخابات استان تهران و مسعود ستایشی معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران و رئیس کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان در فرمانداری اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  حمیدرضا گودرزی رئیس ستاد امنیت انتخابات استان تهران در سخنانی در این جلسه اظهار داشت: ستاد امنیت انتخابات استان تهران در راستای تسهیل در امر برگزاری انتخابات، تامین امنیت و آرامش لازم جهت برگزاری مطلوب انتخابات و صیانت از آرای مردم با تمام ظرفیت و توان خود ایفا نقش خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، بر ضرورت اتخاذ تدابیر لازم جهت تامین امنیت انتخابات در شهرستان های استان تهران نیز تاکید کرد.

در بخش دیگری از این جلسه مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته جهت برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای خبرگان رهبری در این شهرستان، از انتخاب و آغاز بکار اعضای هیات اجرایی انتخابات در اسلامشهر، احمدآباد مستوفی و چهاردانگه خبر داد.

وی با بیان اینکه تعامل و همگرایی کم نظیری بین اعضای شورای تامین شهرستان اسلامشهر وجود دارد، تصریح کرد: اقدامات لازم جهت تامین امنیت انتخابات و شعب اخذ رای در شهرستان اسلامشهر در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد تا زمینه لازم جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه و حداکثری در این شهرستان در دوم اسفندماه فراهم شود.

 

نظر شما
پرونده ویژه