سرپرست شهرداری نسیم شهر:

بازارچه چرخ دستی ها در نسیم شهر آماده بهره برداری است

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۱:۲۹:۳۷
کد خبر: ۹۳۶۶۵۳
بازارچه چرخ دستی ها در نسیم شهر آماده بهره برداری است
سرپرست شهرداری نسیم شهر گفت : بازارچه چرخ دستی ها در نسیم شهر آماده بهره برداری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ طلایی سرپرست شهرداری نسیم شهر در این خصوص گفت : یکی از اقدمات خوب مجموعه شورای اسلامی و مدیریت شهری در ارتقای سطح کیفی و بصری شهر، اجرای طرح انضباط شهری و ساماندهی سد معبر می باشد.

وی ادامه داد: این طرح علیرغم اینکه باعث شد بسیاری از معبرهای ما از حالت زشت و نا موجه برطرف شود ، لزوم ایجاد نقطه ای متمرکز را برای مدیران ضرورت بخشید که در این راستا بازارچه ای در حاشیه میدان شهید رجایی جانمایی و هم اکنون عملیات مرمت و بازسازی آن به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است .

 طلایی افزود : هدف از جمع آوری سد معبر قطعا در راستای ارتقای فرهنگ عمومی شهر و نیل به شهری استاندارد و آرامش بخش بوده است که البته از سوی دیگر مدیریت شهری در جهت رزق و روزی افرادی که با چرخ دستی ها نان آور خانه بودند نیز ، اندیشیده است و امیدواریم پس از ثبت نام این عزیزان در حوزه سد معبر شهرداری ،بعنوان تنها مرجع ساماندهی این طرح ،شاهد منطقه پر رفت و آمد و بازاری بسیار پرتکاپو در این نقطه شهر باشیم .

 وی  ادامه داد: از این عزیزان درخواست می کنیم به منظور تسهیلات و برنامه هایی که برای این بازارچه تمهید شده است ، اقدامات قانونی را انجام دهند چرا که با توجه به اینکه این عزیزان از قشر ضعیف جامعه هستند لذا خریدهای ارزان از سوی بازار میوه و تره بار برای آنها اختصاص یافته است تا به قیمت های مناسب و مردم پسند جهت عرضه محصولات خود اقدام نمایند .

وی در پایان سخنان خود اضافه کرد : طرح سد معبر در نسیم شهر توانسته است بسیاری از معضلات را در حوزه های مختلف مرتفع کند و شاهد پویایی خوبی در این حوزه در سطح شهر هستیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز