با حضور معاون وزیر صورت گرفت؛

پیگیری شورای حفظ حقوق بیت المال استان تهران برای ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب پردیس

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۶:۵۳:۰۰
کد خبر: ۹۳۶۹۲۰
پیگیری شورای حفظ حقوق بیت المال استان تهران برای ساخت تصفیه‌خانه  فاضلاب پردیس
طبق دستور دادستان پردیس به شرکت آب منطقه‌ای استان، به شرکت عمران پردیس و سازمان حفاظت محیط زیست، باید نهایتا تا یک ماه آینده تمامی مشکلات حل و مجوز لازم تصویب شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ امروز با حضور طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت عمران پردیس و دادستان شهرستان پردیس جلسه فوق العاده ای در خصوص وضعیت تصفیه خانه فاضلاب پردیس تشکیل شد.

طبق این گزارش بعد از اخذ مصوبه شورای عالی محیط زیست کشور به منظور ساخت تصفیه‌خانه شماره 2 پردیس در اواخر سال گذشته، پس از گذشت ماه‌ها هنوز مجوز آغاز عملیات اجرایی این پروژه حیاتی در شهر جدید پردیس صادر نشده تا با ورود دادستانی پردیس به این موضوع مهم، جلسه تعیین و تکلیف این پروژه برگزار شود.

در ابتدای نشست مدیرعامل شرکت عمران با ارائه گزارش میزان پیشرفت پروژه‌های زیربنایی در بخش آب و فاضلاب اعلام کرد و گفت:  که در یک سال گذشته بعضا در برخی از فازها به اندازه کل سالیان قبل شاهد نصب انشعابات بوده‌ایم.

  هدایت با بیان این‌که با تکمیل خطوط انتقال آب و شبکه، تقریبا در تامین آب پروژه‌ها مسئله‌ای نخواهیم داشت، مشکل جدی زیرساخت در پروژه‌های مسکن مهر را تعیین و تکلیف ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب شماره 2 در روستای باغ کمیش دانست که همچنان در انتظار اخذ مجوز آغاز عملیات اجرایی از محیط زیست به سر می‌برد.

به گزارش برنا پس از صحبت‌های مدیران کل حاضر در جلسه و ارائه توضیحاتی توسط معاون وزیر و همچنین اخطار دادستان شهرستان پردیس و رئیس شورای حفظ بیت المال استان برای تسریع در روند صدور مجوز، موضوعات این جلسه جمع‌بندی و مقرر شد با ارائه استعلام‌های لازم، سازمان محیط زیست سریعا مجوز محل احداث تصفیه‌خانه در روستای باغ کمیش را صادر کند تا بلافاصله عملیات اجرایی آغاز شود.

همچنین با دستور دادستان پردیس به شرکت آب منطقه‌ای استان، به شرکت عمران پردیس و سازمان حفاظت محیط زیست، باید نهایتا تا یک ماه آینده تمامی مشکلات حل و مجوز لازم تصویب شود.

 گفتنی است با اعلام مدیرعامل آب و فاضلاب استان، تا پایان امسال مدول دوم تصفیه‌خانه فعلی پردیس تکمیل خواهد شد و تا زمان بهره‌برداری از تصفیه‌خانه شماره 2، فاضلاب فاز 11 به تصفیه‌خانه فعلی منتقل خواهد شد.

 

3

2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز