بیست و یکمین مانور سراسری زلزله و ایمنی درباغستان برگزار شد

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۱:۵۵:۲۲
کد خبر: ۹۳۶۹۹۵
بیست و یکمین مانور سراسری زلزله و ایمنی درباغستان برگزار شد
شهردار باغستان از برگزاری بیست و یکمین مانور زلزله شهرستان شهریار با همکاری اداره آموزش و پرورش ، سازمان هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار و سازمان آتش نشانی شهرداری باغستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسن رنجبرهدف از برگزاری مانور زلزله را آشنایی نظری و عملی دانش آموزان با این پدیده و اقدام‌های لازم برای مقابله با آن عنوان کرد و افزود: پناه‌گیری صحیح و تخلیه اضطراری مدرسه دو موضوع مهمی است که در این مانور مورد تاکید قرار گرفت.

 به گفته وی، با برگزاری این‌گونه مانورها، آمادگی دانش آموزان و آحاد جامعه برای مقابله با حوادث طبیعی ازجمله زلزله افزایش می‌یابد.

وی آموزش دوره‌های امداد و نجات را از راه‌های اصلی برای مقابله با آسیب‌های زلزله عنوان کرد و افزود: دانش آموزان درطول سال آموزش‌های مختلف ازجمله خروج اضطراری و پناهگیری را فرامی‌گیرند و طبق توصیه مسئولان به اعضای خانواده نیز آموزش می‌دهند.

 شهردار باغستان با بیان این‌که این مانور به‌صورت نمادین با حضور دستگاه‌های امدادی در مدرسه عفتیه  سعیدآباد باغستان برگزار شد، خاطرنشان کرد: مدیریت ستاد بحران فرمانداری ،سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ،‌ مرکز اورژانس ۱۱۵،‌  سازمان هلال‌احمر و اداره آموزش و پرورش شهرستان شهریار و شهرداری ازجمله دستگاههای حاضر در این مانور بودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز