در گفتگو با مسئول امور بانوان فرمانداری پردیس عنوان شد:

برپایی نمایشگاه کارآفرینی بانوان و حمایت از تولیدات شهرستانی/ فروش تضمینی تولیدات بانوان توسط پیشران ها

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۳:۳۱:۵۵
کد خبر: ۹۳۷۰۰۸
برپایی نمایشگاه کارآفرینی بانوان و حمایت از تولیدات شهرستانی/ فروش تضمینی تولیدات بانوان توسط پیشران ها
مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان پردیس از شناسایی و فعالیت بیش از ۱۰۰ بانوی کارآفرین و فروش تضمینی کالاهای آنها با حمایت فرمانداری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نگار اسلامی مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان پردیس در گفتگو با خبرنگار برنا با اعلام این خبر گفت:  اموربانوان فرمانداری شهرستان پردیس با همکاری  بانوان ادارات شهرستان نمایشگاهی با عنوان  یلدا ویژه تولیدات بانوان کارآفرین شهرستان برگزار می کند.

وی افزود:این نمایشگاه با هدف ارائه محصولات بانوان سرپرست خانوار و کارآفرین و حمایت از تولیدات شهرستانی ۲۵ لغایت۳۰آذرماه

در محل مرکز فنی و حرفه ای شهرستان پردیس با حضور فرماندار و مسئولین  برگزار خواهد شد.

وی همچنین به طرح ملی حمایت از بانوان کارآفرین و بی سرپرست اشاره کرد و افزود: سلسله جلسات مشاغل خانگی بانوان کارآفرین شهرستان پردیس به همت امور بانوان فرمانداری با حضور جمعی از بانوان فعال شهرستان و از سوی معاونت امور بانوان ریاست جمهوری در حال اجرا بوده و پس از موفقیت در ۶ استان کشور  در حال حاضر در سایر استان ها  از سوی فرمانداری ها و با همکاری جهاددانشگاهی (دانشگاه الزهرا) اجرایی شده است.

اسلامی خاطر نشان کرد: در حال حاضر  بیش از ۱۰۰  بانوی واجدالشرایط در این طرح از شهرستان پردیس شناسایی شده اند که در مشاغل مختلف فعالیت دارند و در این طرح ضمن آموزش رایگان و حمایت های ویژه بازار کار و فروش محصولات تضمین شده است.

وی افزود:  تفاوت این طرح  با سایر طرهای کارآفرینی تضمین فروش کالاها و تولیدات بانوان توسط پیشران هاست، که طی قراردادی با دانشگاه الزهرا و از طرفی با بانوان تولیدکننده محصولات را بفروش میرسانند و این پیشران ها از سوی جهادکشاورزی به ما معرفی میشوند.

 

55

4

5

نظر شما