«لبِ نوش» هنرمندان موسیقی ورامین منتشر شد

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۱:۵۰:۳۱
کد خبر: ۹۳۷۱۷۵
«لبِ نوش» هنرمندان موسیقی ورامین منتشر شد
تک آهنگ «لبِ نوش» به آهنگ‌سازی و نوازندگی نی «سعید اسماعیلی» و خوانندگی «همایون فروزش»، هنرمندان جوان و ملی موسیقی شهرستان ورامین با مجوز اداره‌کل دفتر امور موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ؛ «لبِ نوش» با شماره مجوز ۱۳۹۸-۱۸۳۸ با شعری از حافظ شیرازی، تنظیم امین سالمی و بهنام شهرکی، در سبک «تلفیقی-پاپ» در استودیو پارت تهران، ضبط و میکس و مستر شده است.

نکته قابل‌توجه در این آهنگ، حضور ساز نی (از سازهای اصیل موسیقی ایرانی) به‌عنوان ساز محوری با نوازندگی سعید اسماعیلی است که وجه تمایز این اثر با آثار دیگر این سبک محسوب می‌شود.

این اثر موسیقیایی توسط «بیپ تونز» اولین فروشگاه دیجیتال موسیقی ایران منتشرشده، و به‌زودی نرم‌افزار تخصصی موسیقی «ریتمو» و سایت تخصصی «موسیقی ما» نیز آن را برای علاقه‌مندان عرضه می‌کنند.

گفتنی است، سعید اسماعیلی که 37 سال دارد، فعالیت موسیقیایی خود را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرده و عناوین مهمی هم‌چون مقام برگزیده کشوری آهنگ‌سازی در بخش موسیقی جشنواره ملی طلوع خرداد (سال ۱۳۹۴)، مقام برگزیده کشوری بخش رقابتی آهنگ‌سازی و تنظیم سومین جشنواره بین‌المللی موسیقی آواها و نواهای رضوی (سال ۱۳۹۷)، مقام برگزیده کشوری گروه موسیقی «قاصدک» به آهنگ‌سازی و نوازندگی و سرپرستی وی در سه دوره از جشنواره بین‌المللی موسیقی آواها و نواهای رضوی در بخش ردیف دستگاهی (سال‌های ۹۴، ۹۵ و ۹۷)، مقام اول گروه موسیقی قاصدک به آهنگ‌سازی و نوازندگی و سرپرستی وی در جشنواره موسیقی شب‌های موسیقی استان تهران (سال ۱۳۹۳)، گروه برگزیده کشوری «قاصدک» به آهنگ‌سازی و نوازندگی و سرپرستی وی در سومین دوره جایزه ادبی و هنری محتشم (سال ۱۳۹۴) و... را کسب کرده است.

همایون فروزش نیز که 28 سال دارد، به سازهای تنبک، ویولن و سنتور مسلط است و آواز سنتی ایرانی را از پدرش استاد علی‌اصغر فروزش آموخته است.

وی به‌عنوان خواننده گروه موسیقی «قاصدک»، به همراه این گروه موفق به کسب عناوین بسیار و اجراهای کشوری و بین‌المللی شده که کسب مقام اول در جشنواره‌های بین‌المللی رضوی و محتشم و جشنواره شب‌های موسیقی استان تهران ازجمله این عناوین است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز