فرماندار شهرستان اسلامشهر:

ترویج فرهنگ ورزش و توسعه اماکن ورزشی آرامش خاطر و شادابی را در جامعه بدنبال دارد

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۶:۳۰:۰۴
کد خبر: ۹۳۷۳۹۴
ترویج فرهنگ ورزش و توسعه اماکن ورزشی آرامش خاطر و شادابی را در جامعه بدنبال دارد
همایش موسسین و مدیران باشگاه ها و مجموعه های ورزشی شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران،، جلسه موسسین و مدیران باشگاه های خصوصی، دولتی و سایر ارگانهای شهرستان اسلامشهر با حضور دکتر مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر، قدیر آرمیان رئیس اداره ورزش و جوانان،استاد مصطفی سالاریان ریاست شورای شهر،معاونین اداره ورزش وجوانان،آقای بزرگپور کارشناس حقوقی اداره کل، کارشناسان اماکن نیروی انتظامی و اداره بهداشت برگزار گردید.

فرماندار اسلامشهر در جلسه موسسین و باشگاه داران ورزشی شهرستان که با حضور داود بیات سرمدی و علیرضا جعفری معاونان فرماندار، مصطفی سالاریان رئیس شورای اسلامی شهر و قدیر آرمیان رئیس اداره ورزش و جوانان برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: مردم اسلامشهر با چند شاخصه حافظ قرآن بودن، ورزشکاران مدال آور ورزش های قهرمانی، نخبگان علمی و آموزشی، تولیدات و مراکز تولیدی متعدد در استان تهران شناخته می شود.

وی گفت: ترویج فرهنگ ورزش و توسعه اماکن ورزشی آرامش خاطر و شادابی را در جامعه بدنبال دارد.

مرسلپور در ادامه با بیان اینکه ورزش تندرستی و شادابی را به دنبال دارد و کارایی را افراد را افزایش می دهد گفت: افراد افسرده و خموده قادر به کارایی بالا و خلاقیت نیستند و یکی از مشکلات دستگاه های دولتی و حاکمیتی نداشتن برنامه ورزشی است که سبب کسالت و خمودگی می شود.

وی افزود: اولین نتیجه فعالیت ورزشکاران نشاط اجتماعی است که با وجود همه مشکلات می توان از معضلات رهایی پیدا کرد و پیشگیری از بیماری های مختلف با ورزش میسر خواهد شد لذا سلامت محور بودن ورزش از اهمیت زیادی برخوردار است.

فرماندار اسلامشهر گفت: در همه کشورها سلامت جوامع به سلامت ملت گره خورده است و در کشور ما نیز به لحاظ مستندات ورزش و تندرستی دارای جایگاه خوبی است. از جمله راههای موثردرسلامت و پیشگیری از بیماری جوامع پیشرفته با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی توجه به ورزش و توسعه اماکن ورزشی است.

رئیس شورای ورزش شهرستان تصریح کرد: در آیات و روایات متعددی در دین اسلام هم بر ورزش تاکید شده و در جمهوری اسلامی به دلیل اهمیت این موضوع، وزارت ورزش و جوانان در کنار وزارت درمان، بهداشت و آموزش پزشکی قرار دارد و مسئولین هم به این امر مهم واقف هستند.

مرسلپور ادامه داد: نقش باشگاه داران در حوزه تشویق و ترغیب آحاد جامعه برای ورزش بسیار موثر است و امیدواریم شما عزیزان بخوبی در این زمینه ایفا نقش کنید.

درادامه استاد مصطفی سالاریان رئیس شورای شهر اسلامشهر نیز در سخنانی اذعان داشت:شهرستان اسلامشهر بعنوان اولین منطقه در کشور به پاس قدردانی هر چندناچیز از ورزشکاران برتر بین المللی خود به آنان تراکم سیار شهری از مبلغ ده تا پنجاه میلیون تومان اهدا کرد.

او خواستار اختصاص بودجه مناسب به مسئولین باشگاه‌ها و تجهیز و به روز نمودن وسائل و تجهیزات در جهت نهادینه شدن فرهنگ ورزش شد.

گفتنی است، این همایش به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان از مسئولین و موسسین برتر 5 باشگاه های ورزشی شهرستان اسلامشهر با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

سرکار خانم پرویزی مدیر باشگاه فجر آفرینان

جناب آقای آقازاده مدیر سالن نصری واوان

جناب آقای چراتی مدیر ورزش شهرداری

جناب آقای نبیی مدیر ورزشگاه امام خمینی(ره)

جناب آقای آقاجانی مدیر باشگاه فدک

در ادامه نیز مطالب حقوقی و قوانین باشگاه داری توسط آقای بزرگپور جهت دانش افزایی مدیران و موسسین مجموعه های ورزشی، خدمت حضار ارائه گردید.

 

2

index

1

3

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز