نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری صنعت آب و برق کشور

۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۲۳:۰۰:۴۸
کد خبر: ۹۳۸۰۰۹
نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری صنعت آب و برق کشور
غرفه آبفای استان تهران با مشارکت فعال آبفای منطقه6 – شهرری در برپایی غرفه و ارائه دستاوردهای پژوهشی و فناوری چند شرکت زیر مجموعه به عنوان یکی از پنج غرفه برتر این نمایشگاه انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفای منطقه6- شهرری با اعلام این خبر گفت: جشنواره پژوهش و فناوری صنعت آب و برق در قالب نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، درمحل پژوهشگاه وزارت نیرو برگزار شد و شرکت های آب و برق سراسر کشور به همراه شرکت های بخش خصوصی، دستاوردهای پژوهشی خود را در این نمایشگاه در معرض دید کارشناسان و فعالان این صنعت قرار دادند.

محسن صادقی با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مناسبت هفته پژوهش از روز یکشنبه آغاز به کار کرد و عصر دیروز پس از دو روز به کار خود پایان داد افزود: در این نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناورانه صنعت آب و برق در زمینه های مختلفی چون مدیریت مصرف آب و انرژی، ارتقای کمی و کیفی آب و فاضلاب، ارتقای فرآیند های تصفیه آب و فاضلاب و تسهیل در بهره برداری و مدیریت بحران ارائه شد.  

وی با سپاس و قدردانی از همکاری و همراهی دفتر پژوهش و بهبود بهره وری در مشارکت با آبفای استان تهران جهت برپایی غرفه اظهار داشت: آبفای منطقه6–شهرری با ارائه دو دستاورد پژوهشی و فناورانه شامل شیر انشعاب چند منظوره و نرم افزار آزیموت(نمایش اطلاعات مربوط به خطوط لوله زیرزمینی، تاسیسات و مخازن،چاه ها و مشترکین آب و فاضلاب.)، مشارکت فعالی در این نمایشگاه داشت که مورد استقبال بازدیدکنندگان به ویژه مدیران صنعت آب و برق و وزارت نیرو واقع شد.

گفتنی است؛ در ارزیابی پایانی جشنواره پژوهش و فناوری صنعت آب و برق غرفه ی آبفای استان تهران به عنوان یکی از پنج غرفه برتر نمایشگاه انتخاب شد و لوح و تندیس ویژه جشنواره را دریافت کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز