رئیس‌ شورای اسلامی نسیم شهر :

مهمترین رمز موفقیت و پیشرفت شهر در اتحاد و همدلی است

۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۰۹:۱۰:۱۱
کد خبر: ۹۳۸۰۷۰
مهمترین رمز موفقیت و پیشرفت شهر در اتحاد و همدلی است
به منظور پیگیری و نظارت بر روند اجرایی پروژه ‌ها ،اعضای شورای اسلامی و مهندس طلایی سرپرست شهرداری نسیم شهر از پروژه های عمرانی در حصارک پایین ، حریم رودخانه سالور و پایگاه چند منظوره مدیریت بحران در حاشیه بلوار کشاورز و ... بازدید کردند .

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این بازدید که ابتدا  از منطقه حصارک پایین انجام گرفت و از نزدیک ضمن تبادل نظر با شهروندان در خصوص مشکلات این منطقه بحث و پیگیری گردید  ، رضازاده رئیس  شورای اسلامی نسیم شهر ضمن  تاکید بر پیگیری و جدیت در به سرانجام  رسیدن پروژه های یاد شده  گفت : اعضای شورای اسلامی شهر همواره تمامی تلاش خود را به کار می گیرند تا با حضور مستمر و پیگیری مداوم ، شهرداری را حمایت کرده تا هرچه سریعتر مشکلات این پروژه ها را که در آبادانی شهر نقش بسزایی دارند مرتفع گردد.

وی افزود: مهمترین رمز موفقیت و پیشرفت شهر در اتحاد و همدلی و همسویی است و اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری متحد و همدل هستند تا بتوانند آنچه که شایسته مردم بزرگوار این شهر است را رقم  بزنند.

 مهندس طلایی نیز در این بازدید گفت : اجرای پروژه های عمرانی گامی بلند برای توسعه شهر است که امیدواریم با اجرای این پروژه ها تلاش مجموعه شورا و شهرداری در توسعه شهر مثمر ثمر واقع شود . وی همچنین از حمایت و پشتیبانی شورای اسلامی شهر در اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی شهرداری که نقش به سزایی در تسریع امور داشته است ، قدردانی کرد و افزود : در اجرای پروژه ها رعایت کیفیت خیلی برای ما اهمیت دارد و امیدوارم پروژه های شهری هر چه سریع تر به بهره برداری برسد تا امکان استفاده شهروندان عزیز از خدمات شورا و شهرداری فراهم گردد

گفتنی است در ادامه این بازدید از منطقه پایگاه چند منظوره مدیریت بحران در حاشیه بلوار کشاورز  و وضعیت فعلی حریم بستر رودخانه سالور در محله حصارک پایین نیز بازدید بعمل آمد و نقایص و مشکلات این دومنطقه مورد رصد قرار گرفت .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز