رئیس ایثارگران استان تهران مطرح کرد:

جهادبزرگ برای ساختن ایران اسلامی با بیانیه دوم انقلاب محقق می شود

۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۴:۰۳:۳۷
کد خبر: ۹۳۸۶۵۵
جهادبزرگ برای ساختن ایران اسلامی با بیانیه دوم انقلاب محقق می شود
اکبر حیدریان مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران گفت:جهادبزرگ برای ساختن ایران اسلامی با بیانیه دوم انقلاب محقق می شود وشکوفایی وخودسازی جامعه پردازی وتمدن سازی را در فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی رقم خواهد زد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛اکبرحیدریان مدیر خانه ایثارگران استان تهران در سومین جلسه خانه ایثارگران کل کشور که با حضور مسئولان کشوری ،اساتید دانشگاه ونخبگان برجسته کشور برگزار شد‌‌ گفت:شناساندن و معرفی جامعه ایثارگری رشادت ودلاوری ها وازجان گذشتگی آنان به نسل های امروزی وبعدازجنگ بسیار مهم تر و حائزاهمیت تر می باشد.

او ادامه داد: یزدان پرست دبیرکل خانه ایثارگران کشور ضمن اهمیت شمردن حوزه دفاع مقدس از تمامی مسئولان ،ایثارگران،نخبگان دانشگاهی دعوت کرده است که با عزم ملی برای حل مشکلات امروز به غیرازجنگی و جسمی مشکلات اقتصادی و معظلات اجتماعی هم به ان ها اضافه شده است با عزم ملی برای حل و راهکارهای آن ورود پیداکنند واین اهداف را الویت خانه ایثارگران دانست.

حیدریان بیان کرد: ازسال ۶۲ که خانه ایثارگران تآسیس شده تا به امروز اقدامات شایسته ای انجام شده است که از میان آنها می توان به احداث سه بیمارستان  وصدورکارت برای جانبازان زیر ۲۵درصد،واریز مبلغی برای ایثارگران فاقد شغل اشاره کرد.

حجت السلام والمسلمین حاج آقا میرزاده نماینده ولی فقیه در ارتش ضمن گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه ویژگی های گام دوم انقلاب را بسیار مهم برشمرد وعمل به هریک ازآنها را مایه ی سربلندی ودرخشش جمهوری اسلامی دانست.

همچنین درادامه کرمی ازاساتیدبرجسته دانشگاه مهمترین رکن گام‌دوم را عدالت دانست وافزود:درست اندیشیدن درحوزه فرهنگی ،اقتصادی،سیاسی،اجتماعی از الویت های اصلی گام های بلندو استوار به جلو درحوزه های مطرح شده می باشد .

 

photo_2019-12-19_14-30-17

photo_2019-12-19_14-29-55

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز