در پی افزایش آلودگی هوا ؛

کلیه مدارس تهران و جنوب شرق استان شنبه و یکشنبه تعطیل اعلام شد

۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۵:۴۹:۴۱
کد خبر: ۹۳۸۹۳۱
کلیه مدارس تهران و جنوب شرق استان شنبه و یکشنبه تعطیل اعلام شد
در پی افزایش آلودگی هوا و پیش بینی ماندگاری این وضعیت در هوای تهران در هفته پیش رو، معاون عمرانی استانداری تهران، از تعطیلی کلیه مدارس شهر تهران و جنوب شرق استان تهران در روزهای شنبه و یکشنبه(30 آذر و 1 دی) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در پی افزایش آلودگی هوا و پیش بینی ماندگاری این وضعیت در هوای تهران در هفته پیش رو، معاون عمرانی استانداری تهران، از تعطیلی کلیه مدارس شهر تهران و جنوب شرق استان تهران در روزهای شنبه و یکشنبه(30 آذر و 1 دی) خبر داد.

محمدتقی زاده با اشاره به برگزاری جلسه کمیته اضطرار آلودگی تهران گفت: براساس پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر پایداری وضعیت جوی طی روزهای آینده و افزایش غلظت آلاینده‌ها و شاخص کیفیت هوا، تمامی مدارس شهر تهران و جنوب شرق استان تهران شامل ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت در کلیه مقاطع در دو نوبت صبح و عصر برای روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل خواهد بود.

همچنین در این دو روز طرح زوج و فرد از درب منزل اجرا خواهد شد.

معاون استاندار تهران در ادامه به ممنوعیت تردد کامیون‌ها ظرف روزهای شنبه و یکشنبه در تهران اشاره کرد و افزود: علاوه بر ممنوعیت تردد کامیون‌ها فعالیت‌های عمرانی و معادن شن و ماسه تعطیل خواهد بود. همچنین کلیه فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز تا اطلاع ثانونی ممنوع خواهد بود.

وی تاکید کرد:  همچنین با تصمیم اعضای کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای تهران  تمامی امتحانات  آموزش و پرورش برای تمامی  شهرستان‌های استان تهران لغو و زمان آن  به هفته آینده موکول  خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز