رئیس شورای شهر اسلامشهر تاکید کرد:

نگاه ویژه‌ای به گسترش اماکن ورزشی و تجلیل و حمایت از قهرمانان ورزشی

۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۶:۲۴:۲۰
کد خبر: ۹۳۹۹۳۵
نگاه ویژه‌ای به گسترش اماکن ورزشی و تجلیل و حمایت از قهرمانان ورزشی
مصطفی سالاریان گفت، اعضای شورای پنجم نگاه ویژه‌ای به گسترش اماکن ورزشی و تجلیل و حمایت از قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، شصت و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر اسلامشهر با حضور قهرمان کاراته جهان و فرزند اسلامشهر آقای سجاد گنج زاده و آقای آرمیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر در راستای بررسی طرح حمایت از قهرمانان برون مرزی شهرستان در سالن جلسات شورای شهر به ریاست مصطفی سالاریان رئیس شورای شهر اسلامشهر برگزار گردید.

 در  این  نشست  شورای شهر اسلامشهر که با حضور سجاد گنج‌زاده قهرمان به نام کاراته جهان  و آقای آرمیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد از زحمات این ورزشکار تجلیل و قدردانی شد.

مصطفی سالاریان رئیس شورای شهر اسلامشهر در این مراسم حمایت از ورزشکاران و قهرمانان اسلامشهری را امری مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: اعضای شورای پنجم نگاه ویژه‌ای به گسترش اماکن ورزشی و تجلیل و حمایت از قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی دارند.

وی سپس تصریح کرد: در این راستا با مصوبه شورا تراکم تجاری و مسکونی سیار به این ورزشکاران مدال‌آور تعلق گرفته است.

 رییس شورای شهر اسلامشهر با اشاره به اینکه رسیدن به قهرمانی در سطح جهان کار بسیار سختی است و نیاز به تلاش بسیار دارد افزود: امثال گنج‌زاده باعث افتخار شهر و ایران اسلامی هستند و قطعا برای ادامه راه و رسیدن به المپیک باید تلاش و تمرینات سختی را پشت سر بگذارند.

سالاریان همچنین خاطرنشان کرد: البته یک قهرمان در سطح جهانی نباید دغدغه‌های دیگری غیر از ورزش داشته و به فکر تامین هزینه و مسائل مالی حضور در مسابقات بین‌المللی باشد.

گفتنی است اعضای شورای شهر اسلامشهر نیز بر حمایت همه جانبه شورای پنجم از قهرمانان ورزشی تاکید کردند.

   درادامه سجاد گنج‌زاده قهرمان کاراته جهان در سخنانی خواستار حمایت همه مسئولان از ورزشکاران اسلامشهری شد و گفت: در حال حاضر ورزشکاران اسلامشهری در سطح کشور در رده‌های مختلف سنی جایگاه ویژه‌ای کسب کرده‌اند اما در حال حاضر ظرفیت بالقوه بسیار بیشتر از جایگاه امروزی است.

وی ادامه داد: ورزشکاران برای رسیدن و ماندن در جایگاه قهرمانی نمی‌توانند به فعالیت‌های دیگری بپردازند لذا لازم است تمام ارگان‌ها و سازمان‌ها به حمایت از ورزشکاران بپردازند.

 گنج‌زاده با بیان اینکه نسبت به شهر اسلامشهر تعصب خاصی دارد عنوان کرد: بنده نسبت به شهر اسلامشهر تعصب و غیرت خاصی دارم و در آینده نزدیک با راه‌اندازی پایگاه قهرمانی کاراته سعی خواهم کرد دین خود را ادا کنم.

او گفت: از سال گذشته که مدال طلای بازی‌های آسیایی که بالاترین رتبه بعد از المپیک است را کسب کردم تا به امروز بیش از 13 مسابقه جهانی و بین‌المللی شرکت و مدال‌های رنگارنگی را برای کشورم به ارمغان آورده‌ام.

قهرمان کاراته جهان با بیان اینکه امیدوارم بتوانم سهمیه المپیک را قطعی کنم تاکید کرد: در یک سال گذشته با حضور در مسابقات قاره‌های مختلف امتیازاتی برای سهمیه المپیک به دست آورده‌ام و امیدوارم در 5 مسابقه آینده که تا پایان سال جاری برگزار می‌شود نیز برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

گنج‌زاده ادامه داد: از سال 2009 که عضو تیم ملی بوده‌ام تنها 25 میلیون تومان برای قهرمانی بازی‌های آسیایی دریافت و پس از آن مقادیر ناچیزی بوده و در مسابقات جهانی و بین‌المللی با کمک خانواده حضور یافته‌ام.

وی با بیان اینکه حضور در المپیک بسیار سخت است تصریح کرد: المپیک در یک قدمی من است و تمام تلاش خود را می‌کنم تا سهمیه المپیک را بگیرم چرا که بدون مدال المپیک زندگی برایم شیرین نخواهد بود.

 قهرمان کاراته جهان افزود: این نشست شورا مصوبه‌ای برای قهرمانان ورزشی داشته باشد یا نباشد ذره‌ای از وظیفه‌ای که بر دوش دارم نمی‌کاهد و امیدوارم بتوانم دل مردم عزیز کشورمان و همشهریانم را شاد کنم.

گنج‌زاده با اشاره به اینکه تمام ورزشکاران اسلامشهر با افتخار می‌گویند اسلامشهری هستیم خاطرنشان کرد: به‌هیچ طریقی به جز ورزش نمی‌توانم پرچم کشورم را در کشوری دیگر به اهتزاز درآورم و افتخار می‌کنم که چندین مرتبه پرچم ایران عزیزمان را در اقصی نقاط جهان برافراشته‌ام.

   در ادامه، آرمیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در این نشست گفت: وضعیت ورزشکاران اسلامشهری از لحاظ مدال آوری در سالهای اخیر موفقیت آمیز و چشمگیر بوده که این امر موجب گردید که شهرستان اسلامشهر بنام دیار حافظان قرآن و قهرمانان ورزشی نامگذاری و لقب بگیرد.

او در خصوص لایحه طرح حمایت از قهرمانان توسط شورای شهر گفت، طرح حمایت از قهرمانان برای اولین برای در شهرستان اسلامشهر توسط رئیس شورای شهر استاد سالاریان کلید خورد که جا دارد از طرف جامعه ورزش شهرستان از زحمات و حمایت‌های رئیس و اعضای شورای شهر اسلامشهر تشکر و قدردانی کنم و خرسندم از اینکه مسولین از جنس ورزش در کرسی شورای شهر اسلامشهر حضور یافته اند که نگاه ویژه به ورزش و ورزشکاران دارند وخواستار حمایت همه جانبه از ورزش اسلامشهر علی الخصوص سجاد گنج زاده مردشماره یک کاراته دنیا و شانس اول حضور و کسب مدال المپیک جهانی 2020 شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز