با حضور سرپرست شهرداری باقرشهر صورت گرفت؛

جلسه رسیدگی به معضل ترافیک سه راه خیر آباد

۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۲:۳۴:۵۴
کد خبر: ۹۴۰۷۶۹
جلسه رسیدگی به معضل ترافیک سه راه خیر آباد
جلسه رسیدگی به معضل ترافیک سه راه خیر آباد با حضور نمایندگان فرمانداری ،بخشداری. راهور منطقه ۱۹ و۲۰ ،ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ تهران ،نماینده پالایشگاه نفت، تاسیسات ،انبار نفت و مدیران شهرداری باقرشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ در ابتدای جلسه اسد سرنابه سرپرست شهرداری باقر شهر ضمن خوش آمد گویی، مشکلات موجود در تقاطع سه راهی خیرآباد را مطرح کرد و پس از شنیدن نظر کارشناسان تصمیماتی اتخاذ گردید.

در این جلسه مقرر شد تا شهرداری منطقه ۲۰ درخصوص به کارگیری مشاور و مطالعه تقاطع مذکور ظرف مدت ۲۰ روز طرح را جهت ارسال به شورای ترافیک شهرستان آماده نماید.

در همین راستا راهور منطقه ۱۹ موظف شد تا تعیین موضوع در شورای ترافیک شهرستان نسبت به حضور در روزهای پنجشنبه، جمعه و ساعات پر ترافیک اقدام نماید.

با توجه به کاهش ترافیک تقاطع، شهرداری باقرشهر دو دستگاه کیوسک مطبوعاتی از تقاطع سه راهی خیرآباد را جمع آوری کند و همچنین موظف شد نسبت به انجام مکاتبه با شرکت های نفتی موجود در محدوده فوق جهت نیاز سنجی استفاده از این تقاطع اقدام و نتیجه را جهت تصمیم گیری در شورای ترافیک شهرستان به فرمانداری ارسال کند.

در پایان این جلسه با توجه به نامه راهور منطقه ۱۹ در خصوص مسدود نمودن این تقاطع مقرر شد شهرداری باقر شهر نسبت به مکاتبه با فرمانداری ری جهت کسب نتیجه پیگیر شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز